سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال ويژه راه وشهرسازي استان اصفهان از مسافرين نوروزي

مديركل راه و شهرسازي استان اصفهان گفت: با فعاليت شبانه‌روزي مركز مديريت راههاي استان در اين اداره كل امكان مانيتورينگ و اطلاع‌رساني سريع به هموطنان فراهم شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان، مهندس محمود محمودزاده با اشاره به برنامه‌ريزيهاي انجام شده ايام نوروز 93 گفت: با فعاليت شبانه‌روزي مركز مديريت راههاي استان در اين اداره كل امكان مانيتورينگ و اطلاع‌رساني سريع به هموطنان فراهم شده است. همچنين با همكاري صدا و سيماي مركز اصفهان آخرين وضعيت جوي و راههاي استان از طريق راديو و پخش زيرنويس به اطلاع مسافرين عزيز خواهد رسيد.

وي از استقرار و گشت‌زني 65 اكيپ راهداري در سطح راههاي استان به طور 24 ساعته خبر داد و اضافه كرد: در اين زمينه تعداد 480 دستگاه ماشين‌آلات مختلف در راهدارخانه‌ها و نقاط حساس مجهز به GPS و 630 نفر نيروي انساني مستقر شده و كليه نيروهاي ذكر شده در نوروز امسال چه در ستاد و چه در شهرستانهاي مختلف مشغول انجام وظيفه هستند.

محمودزاده در ادامه انجام عمليات زيباسازي جاده‌ها، خط‌كشي، نظافت پاركينگ‌ها، عمليات لكه‌گيري و نصب تابلوهاي پيام متغير VMS و تابلوهاي محدوديت سرعت متغير vsl و اجراي علايم افقي برروي سطح آسفالت، آشكارسازي نقاط پرحادثه، نصب تابلوهاي فسفري و ... را ازجمله اقدامات اين اداره كل براي تردد ايمن مسافرين نوروزي اعلام كرد و اظهار داشت: اين اداره كل در اين راستا با انجام 7 كيلومتر روكش آسفالت،60 هزار و 400 متر مربع لكه‌گيري، 2 هزار و100 كيلومتر اصلاح افتادگي شانه راهها، 100 كيلومتر اصلاح شيب شيرواني، 11 هزار كيلومتر پاكسازي حاشيه راهها، شستشوي 35 هزار عدد تابلو و علايم ايمني راهها، 2 هزار كيلومتر خط‌كشي راههاي استان، نصب و تعمير هزار كيلومتر گاردريل، رنگ‌آميزي 25 هزار پايه تابلو و علايم ايمني و نصب تعدادي بنر با شعارهاي ايمني در سطح ورودي و خروجي‌هاي استان، در ارتقاي ايمني تردد مسافرين كوشا بوده است.

وي ادامه داد: همچنين مركز مديريت راههاي اين اداره كل به صورت شبانه‌روزي آماده پاسخگويي به مسافران نوروزي در خصوص آخرين وضعيت ترافيكي راههاي استان با شماره‌هاي تماس سامانه گوياي 141، تلفن همراه09133288000، تلفنهاي 6686446،6697373،6690015 است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.