سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلفن‌های همراه هوشمند عامل اصلی این جراحی زیبایی

گوشی تلفن همراه هوشمند می‌تواند خطری جدی برای افرادی باشد که تصمیم به انجام عمل جراحی زیبایی بینی خود گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، پزشکان هشدار می‌دهند عکسبرداری زیاد از خود با استفاده از انواع گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند سبب ایجاد نوعی اختلال روانی در افراد می‌شود. 

گفتنی است، بر اساس جدید‌ترین تحقیقات، رشد جراحی زیبایی بینی و همین‌طور کاشت مو در سال‌های اخیر در دنیا جهشی بی‌سابقه داشته است. 

بررسی‌ها نشان می‌دهند، یکی از دلایل علاقه‌مندی شدید مردم به انجام چنین جراحی‌هایی وسایل هوشمند است زیرا پس از هر عکسبرداری فرد به دقت خود را مورد بررسی قرار می‌دهد و در صورت عدم رضایت از چهره خود دست به دامان انجام عمل‌هایی برای زیبایی می‌شود. 

پژوهشگران هشدار می‌دهند، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و قرار دادن عکس افراد در آن نیز سبب کاهش اعتماد به نفس افراد و فرار از چهرهٔ واقعی آن‌ها و روی آوردن به انجام عمل‌های جراحی می‌شود. 

پزشکان و روانشناسان توصیه می‌کنند افراد برای حفظ سلامت روان خود از سپری کردن وقت در شبکه‌های اجتماعی و یا عکسبرداری‌های بی‌جهت با وسایل هوشمندی مانند تبلت و یا گوشی تلفن همراه اجتناب نمایند. 

در حال حاضر علاوه بر جراحی بینی و کاشت مو، پیوند مژه، ‌ پیوند ابرو، حجم دهی به گونه جراحی فک و تزریق بوتاکس بویژه توسط خانم‌ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. 


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.