سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنگا: قضاوت دیدار دو تیم بزرگ، داور بزرگ می خواهد

سر مربی تیم الجزیره گفت: وقتی دو تیم بزرگ مثل استقلال و الجزیره بازی می‌کنند حق مان است که یک داور بزرگ این بازی را قضاوت کنند تا در زمین مشکلی پیش نیاید،

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، والتر زنگا پس از تساوی دو بر دو مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی در نشست خبری گفت: برای برد به ایران آمده بودیم، بازی خوبی بود فرصت‌های خوبی داشتیم. دروازه بان ما خیلی خوب کار کرد، وگرنه استقلال هم فرصت گلزنی داشت.

وی ادامه داد: فلسفه تیمی من این است که بیشتر گل بزنم و من به دنبال گل نخوردن نیستم و می‌خواهم تیمم فقط گل بزند. در نیمه دوم با سه مهاجم بازی کردیم و به همین دلیل بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند.

سرمربی الجزیره در مورد اعتراض‌های زیادش به داور مسابقه گفت: وقتی دو تیم بزرگ مثل استقلال و الجزیره بازی می‌کنند حق مان است که یک داور بزرگ این بازی را قضاوت کنند تا در زمین مشکلی پیش نیاید، بازیکن ما را دوبار با آرنج زدند و هیچکس کارت زرد نگرفت در قانون فیفا ثبت شده که وقتی با آرنج ضربه بزنید کارت زرد باید داد.
 
زنگا  در مورد تیم های گروه A گفت: هر سه تیم مقابل ما خیلی خوب بودند و هیچ کدام ضد فوتبال بازی نکردند و همه برای برد بازی کردند و این برای هوادار قابل پسند است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: زنگا ، استقلال ، الجزیره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.