سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دی کاپریو و هیل، دوباره در کنار هم!

« تولید این فیلم فرآیندی هفت‌ساله بود و حتی در خواب هم نمی‌دیدم که استقبال تماشاگران از این فیلم تا این اندازه خوب و هیجان انگیز بود.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از مجله دنیای تصویر ؛ « تولید این فیلم فرآیندی هفت‌ساله بود و حتی در خواب هم نمی‌دیدم که استقبال تماشاگران از این فیلم تا این اندازه خوب و هیجان انگیز بود.

با این فیلم خطر کردیم و می‌خواستیم هنجارشکنی بکنیم.

فیلم ما به شیوه‌ای واقع گرایانه به موضوع فساد در موسسات مالی می‌پردازد و باورش برایم سخت است که این میزان مخاطب برای چنین فیلمی وجود داشته باشد.»

این جملات را لئوناردو دی‌کاپریو، بازیگر نقش اول و یکی از تهیه کنندگان گرگ وال استریت به تازگی در گفتگو با هالیوود ریپورتر گفته و از موفقیت تجاری این فیلم، که پرفروش‌ترین فیلم مارتین اسکور سیزی سازنده‌ی آن هم شده، ابراز خرسندی کرده است.

از نظر منتقدان و تماشاگران هم یکی از نقاط مثبت فیلم حضور زوج دی کاپریو و جونا هیل است که هر به خاطر نقش آفرینی‌هایشان نامزد اسکار شدند. شاید به همین خاطر باشد که دی کاپریو و هیل به سرعت تصمیم گرفتند سراغ پروژه‌ی مشترک دیگری بروند.

این دو بعد از به تصویر کشیدن زندگی جردن بلفورت و دستیارش می‌خواهند داستان واقعی ریچارد جول را به فیلم برگردانند.

کمپانی فاکس امتیاز ساخت فیلم بر اساس مقاله‌ای با عنوان ترانه‌ی ریچادر جول نوشته‌ی ماری برنر که در ونیتی‌فر منتشر شده را به‌دست‌آورده و قرار است دی کاپریو به همرانهیل، جنیفر دیویسون کیلورن و کوین میشر آن را تهیه کنند.

جول یکی از ماموران حراست المپیک آتلانتا 1996 بود که روزی کوله‌پشتی حاوی بمبی کشف کرد و در نتیجه آژیر خطر را به صدا درآورد تا در خواست کمک کند و ماموران منطقه را پاکسازی کنند.

با وجود این، بمب منفجر شد و یک نفر کشته شد و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند. طولی نکشید که جول از قهرمان به متهم اصلی تبدیل شد و ماموران اف‌بی‌آی دو بار برای تحقیق و جست‌وجو به خانه‌اش آمدند.

رسانه‌ها هم دست روی دست نگذاشتند و جول را به عنوان مامور پلیسی شکست‌خورده با اضافه وزن بسیار به تصویر کشیدند و شمایل او به لیطفه‌های برنامه‌های آخر شب شبکه‌های تلویزیونی تبدیل شد.

در نهایت جول از اتهامات وارده تبرئه شد اما این ماجرا تاثیر خودش را گذاشته بود.

جول از رسانه‌ها، از جمله شبکه‌های ان‌بی‌سی‌ و سی‌ان‌ان‌، از اف‌بی‌آی و چند سازمان دولتی شکایت کردو آن‌ها هم به صورت علنی عذرخواهی کردند. جول در سال 2007 در سن 44 سالگی به دلیل مشکلات مربوط به اضافه وزن درگذشت.

طبق برنامه قرار است جونا هیل نقش ریچارد جول را بازی کند و لئوناردو دی‌کاپریو هم نقش وکیل مدافع او را داشته باشد.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.