سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انگلستان در آخرالزمان! +تصاویر

انگليسی ها كه علاقه بسياری به كشته شدن در آخرالزمان دارند ، تصاويری توهمی را از شهر لندن منتشر كرده اند كه در زمان آخر الزمان چه وضعيتی پيدا خواهد كرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، 

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۵:۵۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
اقوام نامعلوم و ضد آریایی که از شمال بریتانیا به سمت جنوب سرازیر شدند با استفاده از نیروی آنگلوساکسونها استعمار جهانی را شکل دادند. ولی از درون کمر به نابودی آنگلوساکسونها بستند. و این نقشه نهایی برای ریشه کن کردن آنهاست. مرگ بر انگلیس هم خودشون سر زبون جاهلان انداختند تا هیچگاه نگید "مرگ بر ملکه" یا "مرگ بر بریتانیا".
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۳
ای مردم ! تقوای خدا پیشه کنید که زلزله ی قیامت رخداد بس عظیمی است, آن روز که هر زن شیرده ای فرزند شیرخوار خود را رها می کند و هر بارداری , بار شکم خود را فرو می نهد و مردم را چون مستان مدهوش می بینید در حالی که مست نیستند بلکه عذاب خداوند چنان شدید است (که عقل و هوش آنان را برده است) (مفهوم ایات اول از سوره مبارکه ی حج) بله ای دوستان همنوع و ای مسلمانان و ای تمام دینداران عالم! قیامت لاجرم خواهد آمد حال انگلیس یا غیر انگلیس , تمام کره ی زمین و تمام هستی این حقیقت را خواهد دید اما زمانش را فقط خدا می داند و بس , اما این را هم باید دانست که در آن روز شدید هیچ مسلمانی بر کره ی خاکی زنده نیست بلکه تنها کفار شاهد این لحظه ی هولناکند , ارواح مومنان نزد خداست و جسمشان هم که در خاک زمین دفن است و این کافران و شیطان صفتان خواهند بود که با جسم و روح شاهد این بلای بزرگ خواهند بود.
نوشاد
۰۸:۱۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۳
یدالله فوق ایدیهم