سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
گزارش مغرضانه "احمد شهید" در شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو با واکنش‌های مختلفی روبرو شد.
"جن ساکی" سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت تحریم هایی که واشنگتن علیه برخی شخصیت های روس و اوکراینی وضع کرده نمونه ای از هزینه هایی است که روسیه بابت اقدامات خود در شبه جزیره کریمه پرداخت خواهد کرد.
پایگاه اینترنتی "دِ بولتن دات اورگ" می‌نویسد: اگر دامنه برنامه موشکی ایران واقعا مایه نگرانی آمریکا باشد باید به شیوه ای دقیق و متوازن و با احترام به نیازهای دفاعی مشروع ایران مورد بررسی قرار گیرد.
روزنامه اسرائیلی "یدیعوت احارونوت" خبر از وحشت مقامات اسرائیل از هواپیمای ربوده شده مالزیایی داد.
"جن ساکی" سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت تحریم هایی که واشنگتن علیه برخی شخصیت های روس و اوکراینی وضع کرده نمونه ای از هزینه هایی است که روسیه بابت اقدامات خود در شبه جزیره کریمه پرداخت خواهد کرد.
عضو فلسطینی کمیته پیگیری صلح و امنیت جهانی در اتحادیه بین المجالس با انتقاد از سیاست های جهانی در برخورد با پرونده های هسته ای گفت:« چرا ایران به علت برنامه هسته ای اش تحت فشار است و چنین فشارهایی بر اسرائیل صورت نمی گیرد.»
آسوشیتد پرس در گزارشی از مذاکرات در حال انجام میان نمایندگان کشورمان و گروه 1+5 در وین نوشت بحران اوکراین بر این مذاکرات سایه افکنده این خبرگزاری همچنین با بازنشر خبر عدم برگزاری شام کاری میان ظریف و اشتون،‌با "مایکل مان" مصاحبه‌ای انجام داد.
"جو بایدن" معاون ریاست جمهوری آمریکا امروز قرار است برای آغاز رایزنی درباره بحران کریمه وارد ورشو پایتخت لهستان شود. بایدن سپس به همین منظور به لیتوانی خواهد رفت.
امروز سه شنبه قرار است در وین گفتگوها میان ایران و شش کشور قدرتمند جهان درباره برنامه هسته‌ای ایران از سر گرفته شود.
همچنانکه ملاحظه می‌شود خبرگزاری‌های غربی بر اساس رویکرد دولت اوباما به القاء این موضوع می‌پردازند که امریکا همچنان بر میزان فروش نفت ایران و میزان پایبندی مشتریان نفتی ایران نظارت و کنترل دارد.
کارشناسان معتقدند تنش ها بین روسیه و آمریکا در خصوص بحران اوکراین، مذاکرات هسته ای با ایران را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.
قطع شدن سیستم ارتباطی هواپیمای مالزیایی گمشده ابهام جدیدی را پیش روی مقامات این کشور قرار داده است، که آیا این سیستم به عمد و توسط کسی خاموش شده یا دلیل دیگری در کار بوده است.
رئیس جمهور روسیه سخنان خود را در مجلس دومای این کشور درباره مسئله اوکراین و شبه جزیره کریمه آغاز کرد .
وزیر خارجه روسیه با مفتی اعظم روسیه دیدار و گفتگو کرد.
اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد : تنش های کریمه تاثیری بر گفتگوهای ایران نگذاشته است .
شبکه المیادین در خبری فوری از وقع انفجاری مهیب در مرکز شهر کربلا خبر داد.

برچسب ها: بین الملل ، جدید ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.