سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

تاکید بر زیبا سازی و توسعه فضای سبز در شهرستان کلاردشت

فرماندار کلارشت فضای سبز شهرستان را نامناسب دانست و بر زیبا سازی و توسعه فضای سبز در شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،معصومی در جلسه شورای اداری شهرستان گفت:فضای سبز مناسب کلاردشت بزرگ نیست درحالیکه شهرستان های مجاور50 برابر ما در زیباسازی شهرستان خود تلاش میکنند ولی ما هیچ تلاشی در زیباسازی محیط خود نمی کنیم.

وی اظهار داشت:البته این کار تنها به عهده شهرداری نیست،شهردار جوان ما درمدت کوتاهی که عهده دار مسؤلیت شهرداری شده اند در رفع تدریجی خرابی کلاردشت تلاش می کند واین قابل تقدیر است و انتظار داریم تا منابع طبیعی ودهیاران کمک کنند تا ورودی کلاردشت درختکاری شود .

فرماندار کلاردشت با اشاره به جلب رضایت مردم رضایت خداوندی را بدنبال خواهد داشت گفت: عمرخدمتی ماکوتاه وغیرقابل پیش بینی است بنابراین تلاش کنیم از آن برای رضایت خدا وخدمت به مردم استفاده کنید.

معصومی گفت:ما نماینده دولت هستیم و مردم ازما توقع دارند و رضایت مردم درسال93 باید در دستور کار همه ما باشد.

فرماندار با اشاره به فرارسیدن نوروز گفت:مدیران ادارات خصوصاً آنان که به گونه ای با خدمات رسانی مرتبط هستند درایام نوروز در دسترس باشند و منطقه ترک نکنند.

معصومی خطاب به بازاریان گفت:قیمت ها را منصفانه اعمال کنند و کاری نکنیم که مسافر و گردشگر حتی آب معدنی خود را باخودش بیاورد واین خوب نیست.

وی رسانه ها خواست کار فرمانداری و دیگر ادارات را نقد کنند، چراکه در سایه نقد منصفانه است که عیب ها برطرف می شود و مدیران هم از نقد وانتقاد نترسند.

انتهای پیام ///

برچسب ها: فضا ، سبز ، کلاردشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.