سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزم جدی مدیران شهری منطقه 19 در اجرای برنامه های طرح استقبال از بهار

شهرداری منطقه 19 عزم خود را برای اجرای طرح استقبال از بهار و عید نوروز در فصل همدلی با محوریت پاکسازی و آراستگی منظر شهری و توسعه فضای سبز به طور گسترده به کار می گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، رضا نثاری شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: طرح استقبال از بهار با عنوان فصل همدلی با تلاش مضاعف و شبانه روزی مسئولین در حوزه های خدمات شهری، فنی و عمران، حمل و نقل و ترافیک، اجتماعی و فرهنگی و نیز نواحی پنجگانه منطقه در حال اجرا است. 

وی افزود: از آغاز این طرح مجموع فعالیتهای زیباسازی و آراستگی شهر، شستشوی جداول و رنگامیزی المانهای شهری، ایجاد و احداث فضای سبز و هرس درختان، کاشت و توزیع نهال در هفته درختکاری، رنگامیزی پایه چراغها، آبنماها و سطل های زباله، مرمت جداول و لکه گیری آسفالت در معابر و پیاده روها و رسیدگی به وضعیت سرپناه های ایستگاه اتوبوس و پل های عابر پیاده اجرا شده است. 

همچنین ترمیم چراغ های راهنمایی و جمع آوری زواید فیزیکی و نصب پرچم های رنگی، نصب بنر و پلاکاردهای حاوی پیام های آموزش شهروندی درخصوص مسائل شهر و رعایت اصول ایمنی در شب چهارشنبه سوری، برگزاری نمایشگاه و ایجاد غرفه های آموزشی و فرهنگی، اجرای مراسم گرامیداشت لاله ها، حضور در مساجد و دیدار با شهروندان، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی ایستگاه های توزیع سبزه بین شهروندان در محلات و بسیاری دیگر از اقدامات و برنامه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با مشارکت شهروندان و شورایاران محلات از دیگر مواردی است که در حال انجام است.

نثاری در ادامه به کاشت 71 هزار و200 نهال به مناسبت استقبال از بهار اشاره و بیان کرد: درهفته منابع طبیعی نیز 15 هزار اصله نهال در 4 نقطه منطقه توزیع شد. 

شهردار منطقه از برگزاری تورهای تهرانگردی در ایام عید خبر داد و گفت: با توجه به قرار گرفتن این منطقه در ورودی شهر تهران و افزایش حجم تردد و مسافرت های نوروزی در ایام عید نوروز، 5 ایستگاه اطلاع رسانی در این منطقه مستقر می شود که بروشورهای اطلاع رسانی و نقشه شهر تهران و کارتهای تهرانگردی بین مسافران نورزی توزیع می شود. 

علاوه بر آن چادرهای اسکان موقت ویژه مسافران نوروزی در بوستان بزرگ ولایت برپا خواهد شد.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: عزم ، مدیران ، شهری ، استقبال ، بهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.