سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/ امام جمعه شهرکرد:

فرهنگ فاطمی، هنرمندانه در جامعه نهادینه شود

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اقدام همگانی برای نهادینه شدن هنرمندانه فرهنگ فاطمی رد جامعه را خواستار شد.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام، در نشست شورای همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: گفتمان ها و نشست ها زمانی به بالندگی می انجامد، که نتیجه آن ترویج فرهنگ فاطمی باشد و بزرگترین مشکل بشر نیز آن است که از این فرهنگ نه تنها فاصله گرفته است، بلکه نتوانسته است آن را درک کند.
وی افزود: وقتی انسان خدامحور نباشد، انسان محور می شود و دیگر نمی تواند فرهنگ اهلبیت (ع) را درک کند، بنابراین همه آموزش ها و جهت دهی ها بر اساس انسان و نیازهای انسانی و پاسخگویی به این نیازها، مطابق خواست انسان صورت می گیرد و این مشکل امروز بشریت است.
حجت الاسلام نکونام اظهار داشت: مردم ایران در عصر حاضر از سفره اهلبیت (ع)، قرآن و معارف الهی بهره مند است و اگر انسان خود را بر اساس خدامحوری پیش ببرد، در همه مجموعه های آموزش و تبلیغی موفق و بالنده خواهد بود.
رئیس استانی حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همکاری حوزه و آموزش و پرورش نیز در این راستا شکل گرفته است، تصریح کرد: در حوزه های علمیه معارف الهی ترویج می شود و آموزش و پرورش باید خود را به این مرکز معنوی پیوند بزند و با برقراری رابطه، از این معارف الهی بهره مند شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.