سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره غذای سالم در سرای محله امامت منطقه 13 برگزار شد

جشنواره غذای سالم با مشارکت مردم در سرای محله امامت منطقه 13 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ استفاده از غذای ایرانی و سنتی، عدم استفاده از غذای آماده به مصرف و فست فود در خانواده های ایرانی و معرفی غذاهای سالم و مقوی ا پذیرای عموم مردم بود.

 مدیر  محله امامت در این جشنواره با اشاره به اهميت برگزاري جشنواره غذا اظهار داشت: يكي از مهمترين اثرات برگزاري اين جشنواره ها  آموزش مهارت هاي زندگي به افراد در سطح جامعه است و لذا باید به این مسیر حرکت کنیم که اهمیت تغذیه سالم در بین خانواده ها را به شکل صحیح نهادینه کنیم .

بانوان محل با پخت غذای سالم در قالب این  مسابقه با حضور داوران و با در نظر گرفتن نکات مربوط به مواد و ترکیبات سالم به کار رفته در غذا ـ روش پخت سالم و طعم غذا در بخش مسابقه این جشنواره شرکت نمودند و پس از انتخاب نفرات برتر از مدیریت سرا  به ( 5 ) نفر اول جوایزی ارزنده  اهدا شد .

* تقدیر از اعضا و مسئولین سرای محله امامت

طی جلسه ای از اعضای هیئت امنا ، شورارایاری ، مدیران 13 خانه سرای محله امامت و پیمانکاران موفق تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 مقدم دبیر شورایاری محله امامت با اشاره به برگزاری جلسه ای با حضور هئیت امنا و عوامل سرا ی محله پیروزی گفت: به مناسبت فرارسیدن سال جدید ،به پاس همراهی و تلاش مجدانه در طول یکسال خدمت به شهروندان  از 45 نفر از اعضای شورایاری ،هیئت امنا ، مدیران 13 خانه سرای محله امامت و پیمانکاران موفق با اهدای لوح تقدیر و هدایا تقدیر و تشکر به عمل آمد. در ادامه مسئولین خانه ها و هئیت امنای محل در خصوص مسائل و مشکلات محله به بحث و تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.  

انتهای‌پیام/
برچسب ها: جشنواره ، غذا ، محله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.