سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

پایگاههای امداد و نجات در شهرستان پردیس مستقر شدند

مسئول بازرسی فرمانداری شهرستان پردیس گفت: پایگاههای امداد و نجات در شهرستان پردیس به منظور تسریع در خدمات رسانی به مردم در این منطقه و حواشی مسیر های مواصلاتی مستقر شدند .

حسین آرمودیان مقدم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به اوژانس پردیس به عنوان اولین مرکز اورژانس شرق استان فعالیت خود را در حوزه ستاد نوروزی آغاز کرده است ، گفت : پایگاههای امداد و نجات در کنار اوژانس به همراه سایر نهاد هایی مانند آتش نشانی و هلال احمر در آزاد راه و حواشی جاده ترانزیتی این منطقه مستقر خواهند شد .

مسئول بازرسی فرمانداری شهرستان پردیس با تاکید بر اینکه پلیس راه شرق استان تهران هم در آزاد راه تهران پردیس مستقر می باشد، از راه اندازی پایگاههای امداد و نجات در بخش جاجرود خبر داد و تصریح کرد : با وجود عدم برخورداری از بیمارستان در پردیس و طولانی شدن زمان دخمات رسانی واحد های اورژانس ، استقرار ( جی پی اس ) برای فرود بالگرد محقق خواهد شد .

آرمودیان در خاتمه استقرار مرکز آتشنشانی را توسط شهرداری پردیس یکی از شاخه های خدمات رسانی ستاد نوروزی این منطقه برشمرد و اظهار داشت : با وجود نبود محدوده کاری جهت خدمات رسانی مرکز آتش نشانی ، ماشین های هلال احمر مجهز به سیستم اتباء حریق است .


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.