سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرورگر اينترنت؛

وبگردي سريع و ايمن با "FireFox 28" + دانلود

شما کاربران گرامی می توانید نسخه 28 فایرفاکس را هم اکنون از صفحه اورژانس IT دریافت کنید.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،Mozilla Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.


توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است.

فايرفاكس مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد و می تواند فایل های دانلود شده را دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به تم‌های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. 

براي دانلود فايرفاكس 28 روي تصوير زير كليك كنيد


براي دانلود فايرفاكس 28 فارسي روي تصوير زير كليك كنيد

انتهاي پيام/

برچسب ها: فایرفاکس ، جدید ، دانلود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.