سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راديو اقتصاد با "لحظه طلايي" سال را نو مي كند

برنامه "لحظه طلايي" ويژه تحويل سال از ساعت 19 به مدت 180 دقيقه از راديو اقتصاد تقديم شنوندگان مي شود.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو اقتصاد ، لحظه تحويل سال ،لحظه اي است كه از قديم تا كنون راديو در آن نقش اساسي داشته است و هرسال شبكه هاي راديويي به فراخور رسالت و مسئوليست رسانه اي خود براي شنوندگان ويژه برنامه هايي را تدارك مي بينند.

راديو اقتصاد نيز ويژه برنامه"لحظه طلايي" را از ساعت 19 در قالب دو بخش قبل و بعد از تحويل سال به مدت 180 دقيقه تقديم شنوندگان مي كند.

اين ويژه برنامه كاري از گروه اطلاع رساني شبكه راديويي اقتصاد است كه در بخش اول به پخش گزارش هاي توليدي از مردم درباره سال نو ؛ گذري بر خيابان هاي شهر تهران ،بازار و آسايشگاه ها اختصاص دارد.

در بخشي از اين برنامه شنوندگان از طريق امواج سفري معنوي به حرم حضرت معصومه سلام الله عليها در قم خواهند داشت و در گزارشي ديگر نيز از حال و هواي تحويل سال در حرم حضرت عبدالعظيم حسني عليه السلام مطلع مي شوند.

شرح دعاي تحويل سال توسط استاد محسن قرائتي يكي ديگر از بخش هاي ويژه برنامه "لحظه طلايي" است .

بخش دوم برنامه "لحظه طلايي" به پخش پيام و سخنان مقام معظم رهبري و رياست محترم جمهور در ابتداي سال نو اختصاص دارد و پس از آن از ساعت 21 فضاي برنامه رنگ و بوي عيدانه مي گيرد.

تفسير و شرح چرايي سين هاي سفره هفت سين در بخش ديگري از برنامه توسط استاد حدادي بيان مي شود و شنوندگان با فلسفه چيدن سفره هفت سين آشنا مي شوند.

ويژه برنامه .............به تهيه كنندگي رضا كجوري ساعت 19 پنجشنبه 29 اسفندماه به مدت 180 دقيقه برروي موج اف ام رديف98 مگاهرتز تقديم شنوندگان راديو اقتصاد مي شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: رادیو ، تحویل ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.