سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: چرا چشم برخی مطبوعات اصلاح‌طلب به غرب باز می‌شود؟ ، پیشنهاد ایجاد فراکسیون زنان و خانواده در کمیسیون مقام زن نیویورک ، سید احمد خمینی(ره) دیده‌بان انقلاب اسلامی بود و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

نباید اجازه داد حماسه عظیم دفاع مقدس دستخوش فراموشی و تحریف شود/ اردوهای راهیان نور باید زمینه «زیارت با معرفت» مناطق عملیاتی را فراهم کند + تصاویر



 رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: «فراموشی» و «تحریف» دو آسیب و خطر بزرگی است که در کمین هر حادثه بزرگ تاریخی قرار دارد و نخبگان، فرزانگان و دست اندرکاران عرصه دفاع مقدس، با شناساندن دقیق این ذخیره و گنجینه‌ی فرهنگی، اجازه ندهند این حماسه دستخوش فراموشی و تحریف شود.

چرا چشم برخی مطبوعات اصلاح‌طلب به غرب باز می‌شود؟
 دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: تیتر برخی مطبوعات که از نظر خودشان اصلاح‌طلب و از نظر ما وابسته هستند، گوشه‌ای از نگاه آنان به غرب را نمایان می‌کند که نمی‌دانم چرا چشم آنان به سوی غرب باز می‌شود؟

استان یزد می‌تواند به قطب سلامت و علم کشور تبدیل شود
 رییس جمهوری در دیدار مجمع نمایندگان استان یزد گفت : مردم ایران برای حفظ آرمانهایشان در برابر فشارها ایستادگی کرده اند و می کنند ما وظیفه داریم با برنامه ریزی و تدبیر، زمینه های لازم برای کاهش مشکلات داخلی و خارجی و توسعه کشور را فراهم آوریم.

بررسی راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در مرکز پژوهش‌های مجلس

 نشست بررسی راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور نائب رئیس مجلس و نمایندگان دستگاه‌های مختلف در مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد.

موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) راه را برای "جریانات لیبرال" باز کرده است
 بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) در دانشگاه‌ها با صدور بیانیه‌ای با اشاره به افشای نامه‌ای تحریف شده از یادگار حضرت امام توسط مؤسسه حفظ آثار امام(ره) آورده است: این موسسه راه را برای جریانات لیبرال باز کرده است.

پیشنهاد ایجاد فراکسیون زنان و خانواده در کمیسیون مقام زن نیویورک
سخنگوی فراکسیون زنان مجلس با تشریح پنجاه و هشتمین نشست سالیانه کمیسیون مقام زن در نیویورک، گفت: در این اجلاس هیات پارلمانی ایران پیشنهاد ایجاد فراکسیون جهانی زنان و خانواده را مطرح کرد .

نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس افتتاح شد
 نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی ارتش در طول سال‌های دفاع مقدس، در یادمان خرمشهر با حضور دریادار حبیب‌الله سیاری افتتاح شد.

ظریف عازم وین شد

 وزیر امور خارجه کشورمان ظهر امروز دوشنبه در رأس گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان عازم وین شد .

سید احمد خمینی(ره) دیده‌بان انقلاب اسلامی بود
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای ، سالگرد رحلت جانگداز یادگار امام (ره) حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی(ره) را به پیشگاه مقام معظم رهبری « مدظله العالی» ، ملت قدرشناس و شهیدپرور ایران اسلامی و تمامی دلدادگان به ویژه بیت محترم ایشان تسلیت گفت.

سپاه پاسداران درگذشت پدر سردار شهید کاوه را تسلیت گفت

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای درگذشت پدر شهید گرانقدر سردار محمود کاوه را تسلیت گفت.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.