سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

برترین های مسابقات بدمينتون دانشجويان دختر دانشگاه هاي منطقه 4 كشور

آئين اختتاميه مسابقات بدمينتون دانشجويان دختر دانشگاه هاي منطقه 4 كشور، با معرفي تيم ها و افراد برتر در دانشگاه شهركرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در مسابقات بدمينتون دانشجويان دختر دانشگاه هاي منطقه 4 كشور که به ميزباني دانشگاه شهركرد و با حضور 6 تيم برگزار شد، تيم واليبال دانشگاه اصفهان، موفق به كسب عنوان نخست شد.

در بخش بازي هاي تيمي اين دوره از مسابقات، دانشگاه اصفهان، مقام اول، دانشگاه صنعتي اصفهان، مقام دوم و دانشگاه شهركرد، مقام سوم را كسب كردند.

گفتني است علاوه بر نتيجه‌ تيمي، در بازي هاي انفرادي، شهرزاد تبريزچي از دانشگاه شهركرد، ليلا مصلحي از دانشگاه اصفهان و صبا كيوان از دانشگاه هنر اصفهان و نيلوفر نورسته از دانشگاه اصفهان به صورت مشترك، به ترتيب عناوين اول تا سوم اين رقابتها را كسب كردند.

همچنين در بخش بازي‌هاي دوبل ليلا مصلحي و نيلوفر نورسته از دانشگاه اصفهان، مقام اول مشترك، شهرزاد تبريزچي و فرناز فيضي از دانشگاه شهركرد، مقام دوم مشترك و آتنا ولي زاده و شيرين مومني از دانشگاه لرستان و زهرا كوچكي و بهناز يراقي، از دانشگاه اصفهان مقام سوم مشترك اين مسابقات را به‌ دست آوردند.

مسابقات ورزشي بدمينتون دانشجويان دختر دانشگاه‌هاي منطقه‌ 4 كشور با شركت 35 نفر در قالب 6 تيم دانشجويي از دانشگاه‌هاي صنعتي اصفهان، اصفهان، هنر اصفهان، لرستان، دانشگاه حضرت معصومه (س) قم و دانشگاه شهركرد برگزار شد.

نفرات برتر این رقابت ها براي شركت در مرحله كشوري معرفي شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.