سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

اجرای طرح 280 هکتاری احیا و نوسازی قلاع دختر و اردشیر کرمان

مدیر عامل سازمان احیاء و نوسازی مجموعه فرهنگی، تفریحی و گردشگری قلاع دختر و اردشیر شهر کرمان از پیشرفت 97 درصدی تملک فاز یک پروژه قلعه دختر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری ، منصور ابراهیمی با بیان اینکه محدوده طرح قلاع دختر و اردشیر شامل 280 هکتار است، افزود: این طرح به سه فاز تقسیم شده که تاکنون 97 درصد تملک محدوده فاز اول آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه 14.5 هکتار فاز اول شامل منازل مسکونی، فضای سبز و معابر و 14 هکتار شامل عرصه قلعه دختر است، تصریح کرد: قسمت اعظم تملک در این محدوده انجام شده است.

مدیر عامل سازمان احیاءو نوسازی مجموعه فرهنگی، تفریحی و گردشگری قلاع دختر و اردشیر، فاز اول را شامل کوه قلعه دختر و فاز دوم حد فاصل بوستان سنگی، بوستان پردیس و شهرک قائم دانست، افزود : فاز سوم این پروژه خیابان شهدای پیرانشهر، خیابان امامزاده محمد و غار صفا را دربر می‌گیرد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه فاز دوم به سه بخش تقسیم شده است، گفت: قسمت اول فاز دوم شامل حدفاصل بوستان سنگی و پردیس است که تا 95 درصد تملک آن انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون بر اساس قیمت کارشناسی روز، بالغ بر 15 میلیارد ریال در این فاز تملک انجام شده است، خاطرنشان کرد: اسناد مالکیت قطعات زمین معوض در پارک شهید باهنر، شهرک خواجو و خیابان 17 شهریور آماده شده و نقل و انتقالات در حال انجام است.

مدیر عامل سازمان احیاء و نوسازی مجموعه فرهنگی، تفریحی و گردشگری قلاع دختر و اردشیر با تاکید بر اینکه جلسات متعددی با اوقاف و استاندار سابق در خصوص املاک وقفی انجام شد، یادآور شد: در خصوص تملک زمین‌ها و خانه‌های اطراف شاهزاده محمد، اخطار لازم به مالکان اعلام و تاکنون با چهار مالک توافق و اسناد دو ملک به نام سازمان منتقل شده است.


برچسب ها: طرح ، احیا ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.