سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی ستاد اقامه نماز کشور از بازیکنان فجر شهید سپاسی/ برگزاری سجده شکر در میادین ورزشی شیراز

ستاد اقامه نماز کشور اعلام کرد: دکتر مظفر، مشاور عالی ستاد اقامه نماز کشور در مراسمی از کادر فنی و بازیکنان باشگاه فجر سپاسی شیراز در سالن کوثر لشکر 19 فجر شیراز قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران، دکتر مظفر مشاور عالی ستاد اقامه نماز کشور در مراسمی از کادر فنی و بازیکنان باشگاه فجر سپاسی در سالن کوثر لشکر19 فجر شیراز به منظور برگزاری سجده شکر در میادین ورزشی قدردانی کرد.

وی در این مراسم با تاکید بر توجه به فریضه نماز و اقامه نماز در میادین ورزشی گفت: ورزشکاران جایگاه مهمی در ترویج و گسترش فرهنگ اقامه نماز در جهان و جامعه دارند. نقش اثرات معنوی و روحی عبادت در کنار ورزش و فعالیت‌های جسمی سازنده است. ارتباط با پروردگار سبب تقویت روحیه معنوی جسم و روح می‌شود و خیر و برکات را چند برابر می‌کند.

مظفر ادامه داد: باید در اقشار مختلف جامعه، به ویژه در بین هنرمندان، نویسندگان وورزشکاران، بحث نماز را برجسته کنیم تا به عنوان الگوی دیگران در جامعه باشند.

وی با تاکید بر این موضوع خاطرنشان کرد: حضور ورزشکاران به ویژه بازیکنان باشگاه فجر سپاسی شیراز با وضو در میادین ورزشی مهمترین در ترویج فرهنگ و اشاعه نماز و توسعه و تقویت اخلاق‌های معنوی در جامعه است.
گفتنی است: در پایان این مراسم که شب گذشته در سالن کوثر لشکر فجر شیراز برگزار شد از اعضای هیأت رئیسه، کادر فنی و بازیکنان فجر شهید سپاسی شیراز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تجلیل و قدردانی شد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: برگزاری ، سجده ، شکر ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.