سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«نام و نام خانوادگی» آماده پخش شد

تهیه کننده «نام و نام خانوادگی» از پایان تصویربرداری این فیلم تلویزیونی خبر داد و گفت: کار در چند روز آینده برای پخش در نوروز در اختیار شبکه دو قرار می گیرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، ناصر روئین تن گفت: «نام و نام‌خانوادگی» زندگی دختر آقای مراد طلبکار را روایت می‌کند، دختری که در شرف ازدواج قرار گرفته، اما هر بار به واسطه نام خانوادگی‌اش با مشکلات و ماجراهای تازه‌ای رو‌برو می‌شود .

این تهیه‌کننده افزود: این تله‌فیلم نگاهی طنازانه به جامعه پیرامون خود دارد و نشان می‌دهد که در کنار رفتار مناسب و اخلاق خوب، نام نیکو نیز از اهمیت بسیاری در روابط انسانی برخوردار است .

به گفته وی، فیلمنامه این فیلم به قلم محمد دیندار نگارش شده و بازیگرانی مانند میرطاهر مظلومی در نقش مراد، نفیسه روشن، حامد وکیلی، علی زرینی، حلیمه سعیدی، ساقی زینتی، امین افلاکی، نفیسه ضرابی، شهرام صالحی، هادی آزادپور و مرتضی برهانی در آن به ایفای نقش می‌پردازند .

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به سعید سرابی مدیر تولید، ابراهیم رجبیان مدیر تصویربرداری، علی فلاح مدیر تدارکات، شاپور ترکمن‌سرابی طراح‌ گریم، رضا ثنایی برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان، محمود توسلی مهران مسئول هماهنگی پروژه و جواد مختاری صدابردار اشاره کرد.


انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.