سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش در رونمایی از امکانات اسکان نوروز سال 93:

بیمه حوادث شناور برای تمام میهمانان نوروزی آموزش و پرورش پیش‌بینی شد

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بیمه حوادث شناور برای تمام میهمانان نوروزی آموزش و پرورش پیش‌بینی شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  فرشید سیاری مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در مراسم رونمایی از امکانات اسکان نوروز 93 در محوطه سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و جهانگردی کشور اظهار داشت: آموزش و پرورش با داشتن نیمی از کارکنان شاغل و بازنشسته دولت وظیفه خود می‌داند با بهره‌گیری از ظرفیت 180 مرکز رفاهی و خانه معلم، 300 اردوگاه، 50 مرکز تربیت معلم و 10 هزار آموزشگاه، شرایط نسبتاً مطلوبی را برای رفاه فرهنگیان و مسافران نوروزی فراهم کند.

سیاری آمار سال گذشته مسافران نوروزی را یک میلیون خانوار، 6 میلیون نفر و 14 میلیون نفرروز اعلام کرد و از افزایش 10 درصدی سفرهای نوروزی طی سال 93 خبر داد و گفت: 20 هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی آماده خدمات‌رسانی شبانه روزی به این مسافران هستند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بیمه حوادث شناور، تصریح کرد: این بیمه برای تمام میهمانان نوروزی لحاظ شده است تا در صورت بروز حوادث احتمالی و غیرمترقبه به مدد آنها بیاید.

وی از فعالیت شبانه‌روزی آموزش و پرورش در استان‌ها و مناطق سخن گفت و خاطرنشان کرد: تلفن‌های 11-82287010 آماده پاسخگویی به سؤالات مردمی است.


انتهای پیام/

برچسب ها: بیمه ، شناور ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.