سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اعلام کرد

آماده باش 5000 آتش‌نشان برای مراسم چهارشنبه آخر سال

مدیر‌عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: سازمان آتش‌نشانی امسال با برنامه‌ریزی ویژه 1595 تیم عملیاتی را برای ارائه خدمات ایمنی و امدادرسانی در حوادث شب آخرین چهارشنبه سال سازماندهی کرده است تا به موقع به یاری شهروندان بشتابند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ خوشزاد مدیر‌عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه بیش از 5000 نفر متشکل از 3389 آتش نشان حرفه‌ای، 1122 آتش نشان داوطلب و 492 نفر از نواحی شهرداری تهران، ایمنی مردم در شب چهارشنبه آخر سال را بر عهده دارند، افزود: تمامی مناطق 8 گانه عملیاتی سازمان آتش نشانی به استعداد 872 تیم و همچنین 103 ایستگاه در نقاط تحت پوشش ایمنی خود، مسئولیت ارائه خدمات به شهروندان را برعهده خواهند داشت.
 
مدیر عامل آتش نشانی تهران همچنین ابراز داشت: این سازمان با استفاده از نیروهای عملیاتی درقالب تیم های موتور سوار و پیاده و همچنین با استقرار در مکان های مختلف به ویژه نقاط پرخطر با استفاده از تجهیزات اطفائی سبک و سنگین آماده مواجه با هرگونه حادثه و آتش سوزی احتمالی است.
 
دکتر سید رضا خوشزاد با اشاره به تجهیز تیم های مشترک نواحی شهرداری به امکانات اطفایی توسط سازمان آتش نشانی برای امدادرسانی حوادث چهارشنبه پایان سال تصریح کرد: دراین ایام بر اساس توافق صورت گرفته، از سه شنبه 246 تیم مشترک به استعداد 492 نفر در ناوگان خودروی نواحی شهرداری در سطح شهر استقرار خواهند یافت تا در صورت لزوم خدمات مورد نیاز را در کمترین زمان ممکن ارائه نمایند.
 
مدیرعامل آتش نشانی تهران تاکید کرد: این اکیپ های عملیاتی از ساعت 16 روز سه شنبه در محل های تعیین شده استقرار می یابند که تا ساعات پایانی شب و عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه تیم های عملیاتی متناسب با محیط و نوع خطرپذیری منطقه در محلات مستقر خواهند شد، گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در چهارشنبه آخر سال از حضور 1122 آتش نشان داوطلب در قالب 374 تیم نیز بهره می گیرد.
 
دکتر خوشزاد با بیان اینکه این آتش نشانان داوطلب مردمی آموزش ها و دوره های خاص خود را گذرانده اند، گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران تجهیزات لازم را میان این افراد برای پوشش حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در 374 محله توزیع کرده است.
 
وی در ادامه گفت: ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیز در این شب با فراخوان نیروهای سه شیفت خود با آمادگی کامل وظیفه دریافت اطلاعات برای اعزام به موقع آتش نشانان به محل حوادث در سطح شهر را انجام خواهد داد.
 
خوشزاد اظهار امیدواری کرد که شب چهارشنبه سوری امسال با همکاری و مدیریت مردم در کنار نیروهای امدادی به خوبی و با حوادث کمتری سپری شود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: خدمات ، ایمنی ، مراسم ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.