سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

آموزش رکن اساسی استقرار نظام کیفیت و استاندارد در واحدهای تولیدی

امسال با 84 درصد افزایش زمان دوره های آموزشی، مسیر استمرار کیفیت در واحدهای تولیدی این استان هموارتر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان بابیان این مطلب گفت : برای شش هزارو 790 نفر ساعت در سال جاری دوره آموزشی مرتبط با مفاهیم استاندارد و کیفیت در اداره کل استاندارد استان زنجان برگزار شد.

کارگر زاده افزود: این اداره کل با پوشش113 /64درصد برنامه عملکرد ابلاغ شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران در سال 92، دوره های آموزشی لازم را برگزار کرده است.

وی بااعلام اینکه برنامه ابلاغی سازمان ملی استاندارد درسال 1392پیش بینی اجرای 5975 نفر- ساعت دوره آموزشی برای مسوولین کنترل کیفیت واحدهای تولیدی است ادامه داد : آموزش بهترین روش استمرار و استقرار نظام کیفیت و استاندارد در واحدهای تولیدی است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان زنجان تصریح کرد : فرآیند تایید صلاحیت و ارتقا سطح دانش مسوولین کنترل کیفیت رابطه مستقیم و تنگاتنگی با کیفیت کالاهای تولید شده در خطوط تولید دارد و دانش افزایی این افراد از طریق دوره های آموزشی منجر به بهبود فرآیندهای تولید، افزایش بهره وری درخطوط تولید و ارتقا کیفیت محصولات تولیدی خواهد شد.

وی تعداد افراد تایید صلاحیت شده در سال جاری را 95 نفر برشمرد و برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی برای مسوولین کنترل کیفیت را هموار کردن مسیر استمرار کیفیت در واحدهای تولیدی خواند./ش

برچسب ها: آموزش ، کیفیت ، استاندارد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.