سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

میراث دفاع مقدس بزرگترین سند عزت این کشور است

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: تاریخ پرفراز و نشیب دوران دفاع مقدس میراث معنوی و سند اعتبار و هویت این سرزمین است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مسعود گنجی دیروز در مراسم تجلیل از شهدای دانشجو در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز در سایه ایثار و شهادت در اوج صلابت و اقتدار واقعی قرار گرفته و هرگز حاضر نیست به خاطر برخی از مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی این عزت خود را زیر پا گذاشته و تن به ذلت بدهد.

وی گفت: ما روحیه استقامت، پایداری و صلابت همیشه پیروزمان را هیچ وقت از دست نمی‌دهیم چرا که برای ما از هر مذاکره و اقدام در تقویت روابط با کشورهای دیگر تداوم راه شهدا و قدم گذاشتن در مسیر عزتمند آنهاست که می‌تواند نقطه تحولی و بسیار خوب باشد.

گنجی خاطر نشان کرد: آسایش امروز ما مرهون فداکاری‌های قهرمانان عرصه دفاع مقدس است و احترام به ارزش‌های جامعه ایران اسلامی در سایه عرق به دین و میهن به دست آمده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به مسئولیت افراد جامعه در برابر ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی‌های دوران دفاع مقدس، خدمت به خانواده شهدا و ایثارگر را در سطح همه‌گیر لازم دانست و افزود: یکی از افتخارات تاریخی کشورمان این است که در دوران دفاع مقدس از خاک سرزمین بدون از دست دادن حتی یک وجب خاک دفاع کردیم.

وی بیان کرد: نه تنها این میراث معنوی سرمایه حقیقی و رو به جلوی ما در مسیر پیشرفت و ترقی محسوب می‌شود بلکه فضایی را فراهم آورده تا انقلاب اسلامی بتواند در راه توسعه و پیشرفت گام‌های جدی‌تری را بردارد.

گنجی یادآور شد: ما امروز در مراکز علمی و دانشگاهی نیازمند توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم که هیچ وقت این فرهنگ رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرد/ش.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، دفاع ، مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.