سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال حرکت هواپیمای ناپدید شده مالزیایی به سمت مناطق تحت سلطه طالبان

کارشناسان مالزیایی احتمال می‌دهند که هواپیمای مسافربری ناپدیدشده مالزی به سمت مناطقی که تحت تسلط طالبان است رفته باشد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه انگلیسی "ایندیپندنت" امروز در خبری اعلام کرد: کارشناسان مالزیایی در حال تحقیق و بررسی بر روی این فرضیه هستند که ممکن است هواپیمای ناپدید شده مالزیایی، پس از قطع ارتباط به سمت مناطقی از افغانستان و پاکستان که تحت تسلط طالبان است، رفته باشد.

این روزنامه امروز از قول یک منبع نزدیک به کمیته تحقیقات درباره هواپیمای ناپدیدشده اعلام کرد : کارشناسان منتظر دریافت اجازه از طرف‌های دیپلماتیک برای انجام تحقیقات درباره این احتمال هستند.

همچنین نماینده شرکت خطوط هوایی مالزی نیز گفته است : تحقیق درباره این فرضیه بدون دریافت موافقت کابل و اسلام آباد امکان پذیر نیست . وی ابراز امیدواری کرد که بزودی این اجازه صادر شود.

این روزنامه همچنین نوشت : مناطقی که تحت تسلط طالبان است داخل در یکی از دوخط هوایی است که ممکن است هواپیما پس از ناپدید شدن از آن عبور کرده باشد ؛ البته دراین صورت حتما باید دستگاه‌های راداری افغانستان و پاکستان این هواپیما را مشاهده می‌نمودند.

در همین راستا نمایندگان حمل ‌نقل هوایی پاکستان اعلام کردند : نتایج تحقیقات درباره آنچه رادارها نشان داده‌اند، هیچ نشانی را از هواپیمای ناپدید شده نشان نمی‌دهد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.