سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

همکاری 80هزار دانش آموز با پلیس راهور ایلام

فرمانده پلیس راهور استان ایلام از همکاری 80 هزار دانش آموز در سه گروه همیار پلیس، پلیس یار جوان و پلیس جوان در نوروز با پلیس راهور ایلام خبرداد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛  سرهنگ محمد رسولی  با اعلام این خبر گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان همگام با دیگر دستگاه های اجرایی به هدف کاهش حوادث ترافیکی و برخورد قاطع با متخلفان حادثه ساز خدمات نوروزی خود را آغاز خواهد کرد.
وی افزود: برنامه نوروز 93 حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در دو مرحله اجرا می شود.
بگفته فرمانده پلیس راهور ایلام مرحله نخست این طرح از 17 تا 25 اسفند ماه اجرا می شود و مرحله دوم از 25 اسفندماه آغاز تا 17 فروردین 93 ادامه دارد.
رسولی یادآور شد: مهمترین عامل حوادث رانندگی در کشور خواب آلودگی و خستگی رانندگان است و در این راستا پلیس راهور با شعار ˈگذشت و صبوریˈ سفری ایمن را برای همه مسافران و مهمانان نوروزی آرزو می کند.
وی تاکید کرد: در طرح نوروزی پلیس راهور، دانش آموزان ایلامی در سه گروه همیار پلیس، پلیس یار جوان و پلیس جوان در استان با پلیس همکاری می کنند.
فرمانده پلیس راهور ایلام افزود: رانندگانی که مرتکب تخلف نشده اند، می توانند در مسابقه پیامکی نوروز با ارسال پیامک بدون متن به سامانه 200005 در مسابقه شرکت کرده و از جوایز ارزشمندی بهره مند شوند.
رسولی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در همکاری و هم افزایی با دیگر دستگاه های اجرایی با تمام توان در روزهای تعطیل در خدمت مسافران و مهمانان نوروزی خواهد بود./ب
 
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.