سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

تامین امنیت نوروز 93 در ایلام 296 با گشت پلیس

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: 296 دستگاه خودرو گشتی پلیس با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی، امنیت سراسر استان را در روزهای تعطیل نوروز 93 تامین می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ سردار علی دولتی با بیان این مطلب گفت: 30 گشت پیاده ، 175 واحد انتظامی گشت موتوری ، 28 گشت پلیس راهور ، 30 واحد گشت موتوری راهور و 240 نفر پاس پیاده بطور شبانه روز امنیت نقاط مختلف استان را در عید نوروز بر عهده دارند.
وی همچنین از برپایی 24 ایستگاه ثابت به منظور راهنمایی مسافران به مناطق دیدنی ، زیارتی و تفرجگاهی و تشکیل 12 گشت کوهستان برای برقراری امنیت در کوهستان های پرجمعیت استان در این ایام خبر داد.
فرمانده ناجای استان ایلام تاکید کرد: ماموران نیروی انتظامی استان با خودروها و افراد هنجارشکن در روزهای پایانی سال و تعطیلات عید نوروز به شدت برخورد کرده و هیچ نرمش و چشم پوشی نشان نمی دهند.
دولتی بیان کرد: خودروهایی که با ایجاد آلودگی صوتی، شتاب و سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ، پیروی نکردن از قوانین راهنمایی و رانندگی و موارد دیگر بر هم زننده نظم و امنیت شهرها و مناطق تفرجگاهی استان باشند، تا پایان روزهای تعطیل عید نوروز متوقف می شوند.
وی یادآور شد: با توجه به فرا رسیدن چهارشنبه پایان سال برنامه های امنیتی گوناگون برای حفظ نظم همگانی و آرامش مردم در دستور کار پلیس استان است.
فرمانده نیروی انتظامی ایلام ابراز امیدواری کرد که با حفظ و کنترل امنیت مناطق مختلف استان، مردم در چهارشنبه سوری امسال همچون سال گذشته با مشکل خاصی مواجه نشوند.
دولتی از کشف 54 درصدی افزایش کشف مواد آتش زا و ترقه در استان خبر داد.
وی از مردم ایلام خواست در چهارشنبه پایان سال هوشیارانه و با رعایت نکته های ایمنی عمل کنند.
فرمانده نیروی انتظامی ایلام افزود: افزایش و ساماندهی طرح فوریت های پلیسی و یگان امداد پلیس از اولویت های مهم نیروی انتظامی استان در اسفند ماه سال جاری بوده است.
دولتی به مردم توصیه کرد در روزهای عید نوروز بهتر است به جای اسکان شبانه در کوهستان و دامن طبیعت به منازل خود برگردند و شهر و خانه های خود را خالی از سکنه نکنند.
وی بیان کرد: خلوت بودن شهر و خالی شدن خانه ها از افراد، فرصتی مناسب برای سارقان به منظور سرقت از منازل شهروندان است.
فرمانده ناجای ایلام اضافه کرد: شهروندان در صورت اتراق چندین شب و روز پی در پی در کوهستان و طبعیت باید خانه های خود را به طور کامل خالی نکنند و از حضور یکی اعضا خانواده یا فرد مطمئن در خانه اطمینان حاصل کنند.
دولتی تشکیل نگهبانان محله را برای امنیت و پیشگیری از سرقت مناطل در مناطق مختلف استان به ویژه در روزهای عید نوروز بسیار ضروری دانست.
وی گفت: مردم ضمن توجه به نکته های ایمنی و هشدارهای پلیسی از ایجاد بار ترافیکی و تردد غیر ضروری در جاده های استان پرهیز کنند./ش
 
 
 
 انتهای پیام /
 
برچسب ها: تامین ، امنیت ، گشت پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.