سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجعلی: بازی با رئال مادرید بعد از جام جهانی است

سرپرست پرسپولیس گفت: نماینده‌ای برای عقد قرارداد با تیم رئال مادرید به اسپانیا فرستاده‌ایم و بازیمان بعد از جام جهانی است.

محمد پنجعلی سرپرست پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد دعوت رئال مادرید گفت: یکی از نمایندگان تیم پرسپولیس قرار است به اسپانیا برود تا با تیم رئال مادرید قراردادی بسته شود برای یک بازی دوستانه.
 
سرپرست پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: نماینده پرسپولیس را علی پروین تعیین خواهد کرد و هنوز به طور دقیق مشخص نیست آن شخص چه کسی باشد، این بازی بعد از جام جهانی برگزار خواهد شد.
 
*در مورد خصوصی سازی زیاد خوش‌بین نیستم

پنجعلی در مورد خصوصی سازی پرسپولیس گفت: متأسفانه در مورد خصوصی سازی سرخپوشان زیاد خوش‌بین نیستم در مورد یک تیم که آماتور است و فقط نام حرفه‌ای را به دوش می‌کشد. نمی‌توان چنین کار بزرگی انجام داد. برای به حقیقت پیوستن ابتدا باید سیستم، تفکر حرفه‌‌ای شود و بعد باید به دنبال درآمدزایی باشیم که هیچکدام از این شرایط مهیا نیست در این سیستم آماتور نمی‌توان به صورت حرفه‌ای فکر کرد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: وقتی خصوصی‌سازی را به چهار نفر می‌سپارند که تجربه‌ای از این کار ندارند این کار شدنی نیست.
 
سرپرست پرسپولیس در پایان اظهار کرد: فردا بعدازظهر با خادم و به احتمال زیاد وزیر ورزش در این رابطه جلسه‌ای خواهیم داشت امیدوارم مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مادرید ، پرسپولیس ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.