سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید شهردار منطقه 13 بر تسریع در روند احداث رمپ در مسیر دماوند- امام علی(ع)

شهردار منطقه 13 به همراه جمعی از معاونین و مدیران ازروند احداث یک رمپ برای دسترسی جنوب به شرق در مسیر دماوند- امام علی(ع) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران هادی ذاکری شهردار منطقه به اتفاق  پرهیزکار ، معاون فنی و عمرانی منطقه و میلانی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه از روند احداث یک رمپ برای دسترسی جنوب به شرق در مسیر دماوند- امام علی(ع) بازدید و نکاتی برای تسریع در روند امور در این محور متذکر شد.
بازدید شهردار منطقه 13 از اتوبان شهید یاسینی

شهردار منطقه 13 به همراه جمعی از معاونان و مدیران با حضور در  بزرگراه شهید یاسینی ضمن شناسایی مسائل و مشکلات این معبر در حوزه خدمات شهری ،ترافیکی و عمرانی دستوراتی برای حل این مشکلات داد.

طی این بازدید که با حضور پرهیزکار ، معاون فنی و عمرانی منطقه ، میلانی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ،مهرابی معاون امور شهری و فضای سبز و کیانفر شهردار ناحیه چهار برگزار شد ، مسئولان از نزدیک در جریان کاستی ها قرار گرفته و برای رفع آن ها  اقداماتی در دستور کار قرار گرفت.

نظافت کناره دیوار های ضلع شمالی اتوبان شهید یاسینی ، پیگیری جمع آوری خودرو فرسوده در حریم مسیل یاسینی ، پی گیر خاکریزی و پاکسازی اطراف کارخانه سنگ ساختمان اتحاد، پی گیر جمع آوری نخاله و خاکریزی روبروی گاراژ تولید،بررسی امکان دسترسی خیابان دماوند به یاسینی از زیر پل رسالت ، پی گیر تکمیل شدن دیواره جداره پل جنب تالار چهار فصل، پی گیر ساماندهی و تخلیه کامل ضایعات

واقع در حریم و تسطیح کامل زمین از اهم مصوبات ان بازدید بود.
 

مالکین 13 منزل مسکونی با طراحی زیبا تقدیر شدند

از مالکین 13 منزل مسکونی که زیباترین طراحی در آن لحاظ شده بود در جشنواره ای با حضور  دکتر رضایی معاون امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران ، مهرابی معاون امور شهری و فضای سبز و رزاقی معاون فرهنگی منطقه تقدیر شد

 مهدی احمد مهرابی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه با اشاره به لزوم حفظ آراستگی در کلیه فضاهای شهری گفت: شهرداری به عنوان یک سازمان بالا دستی که بر ساخت و ساز های شهری نظارت دارد با تقدیر از نماهای برگزیده شهروندان را به انتخاب نماهای بهتر ترغیب میکند.

مهرابی در ادامه اظهار داشت: شاخصه اصلی که در سیمای شهرهای اسلامی باید در نظر گرفته شود تقویت منظر شهری با تکیه بر فرهنگ اسلامی است. وی با اشاره به اینکه هنر اسلامی به عنوان یک رشته مستقل در مجامع علمی دنبال میشود افزود: شهرداری تهران نیز در ادارات زیباسازی مناطق 22  گانه ، با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران از درون مایه های هنر اسلامی جهت اصلاح سیمای شهری استفاده میکند.

 رضایی معاون امرو مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران نیز در این همایش با تقدیر از عملکرد مثبت و تاثیر گذار اداره زیباسازی شهرداری منطقه 13گفت: آموزش شهروندان زمانی اصولی و تاثیر گذار است که آموزش را از سنین پایین تر آغاز کنیم. وی ادامه داد این اقدام ارزنده اداره زیباسازی منطقه 13 که به آموزش کودکان و نوجوانان و افزایش فرهنگ شهروندان پرداخته است اقدامی در خور و شایسته تقدیر است.

وی خاط نشان کرد  : امیدوارم این برنامه در سایر مناطق شهرداری تهران با الگو برداری از تجربه موفق اداره زیباسازی  منطقه 13  برگزار شود
 
برچسب ها: تاکید ، شهردار ، تسریع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.