سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير راه و شهرسازي اعلام كرد:

استقرار1100 گروه راهداري در ايام نوروز/ خط كشي 42000 كيلومتر از جاده ها

وزير راه و شهرسازي بيان كرد: 1100 گروه راهداري در تمام راه‌هاي كشور به منظور خدمت رساني به مسافران نورزي مستقر شدند و 97 اكيپ، خط كشي 42 هزار كيلومتر از جاده ها را با شروع سفرهاي نوروزي به اتمام رساندند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، عباس آخوندي امروز يكشنبه در مراسم رزمايش طرح ترافيكي نوروز 93 اظهار داشت: از ابتداي بهمن ماه گذشته ايمني راه هاي اصلي كشور توسط 11 گروه مشاوره مورد ارزيابي گرفت و تصميمات و اقدامات مهمي در اين زمينه انجام شد.
وزير راه و شهرسازي تصريح كرد: 311 گروه براي ازنگري و بازسازي علايم فعاليت داشته‌اند كه ضمن خط كشي جاده ها و راههاي مواصلاتي كشور، علايم راهنمايي و رانندگي نيز در مدت دو ماه بازسازي و تكميل شد.

وي با اشاره به اينكه راهداران در سراسر كشور به منظور انجام تعميرات اوليه وسايل نقليه و بازگشايي راه‌ها در ايام نوروز به خدمات رساني مشغول هستند، بيان كرد: 113 گروه اقدامات مربوط به آسفالت و ترميم جاده ها را در دست اقدام داشتند كه تاكنون 565 كيلومتر روكش آسفالت در جاده ها به منظور سهولت در رانندگي مسافران نوروزي انجام شد تا هموطنان سفر ايمني را سپري كنند.

آخوندي با آرزوي توفيق و پيروزي براي همه مسافران و شهروندان و سالي سرشار از شادماني تاكيد كرد: در ابن بهار به همديگر اميد و دلگرمي بدهيم و بهار سلام بدهيم.

وزير راه و شهرسازي در پايان سخنانش به همه شهيداني عزيزي كه استقلال كشور را حفظ كردند و امام شهيدان و مقام معظم رهبري كه سكان دار كشتي بزرگ انقلاب هستند سلام كرد.

رزمايش بزرگ ترافيكي نوروز 93 از صبح روز يكشنبه با شعار "امنيت، سلامت، نشاط ره آورد نظم و قانون" به همت  دستگاه هاي مرتبط با ايمني جاده‌اي همزمان با سراسر كشور در ضلع جنوبي حرم مطهر امام خميني(ره) آغاز شد.

اين رزمايش بزرگ ترافيكي كه از ۲۵ اسفند ماه تا ۱۷ فروردين ماه ۹۳ ادامه خواهد داشت، با هدف نمايش آمادگي، همياري و توانمندي، ارتقاي نظم و انضباط ترافيكي، تامين ايمني و سلامتي سفرهاي نوروزي و كاهش سوانح حوادث رانندگي، به اجرا گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.