سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات چهارشنیه پایان سال اعلام شد:

حضور 5000 آتش‌نشان برای حفظ ایمنی چهارشنبه سوری/توزیع 7هزار کپسول اطفای حریق در سطح پایتخت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حضور 5هزار آتش‌نشان برای حفظ ایمنی چهارشنبه آخر سال خبر داد.

سیدرضا خوش‌زاد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: برای مراسم چهارشنبه پایان سال تمهیداتی اندیشیده شده که گفتنی است 5هزار آتش‌نشان درغالب 1600تیم عملیاتی از جمله 103 ایستگاه آتش‌نشانی، 152 تیم موتورسوار، 357تیم پیاده، 224 تیم همراه با خودروهای سبک عملیاتی، 139 خودرو سنگین عملیاتی، 374 تیم آتش‌نشان داوطلب و 374 تیم مشترک ایمنی شهروندان را در چهارشنبه پایان سال در مناطق 23گانه شهر تهران بر عهده دارند.

وی ادامه داد: 7هزار کپسول اطفای حریق مانند سنوات گذشته در اماکن عمومی برای خودروها به ویژه تاکسی‌ها توزیع خواهد شد. همچنین در این راستا 38 مدرسه به تجهیزات ایمنی از جمله کپسول آتش‌نشانی مجهز می‌شوند.

خوش‌زاد اذعان داشت: امروز به منظور ارتقاء تجهیزات عملیاتی، 120دستگاه خودرو عملیاتی دومنظوره پیشرفته به ناوگان خودرویی آتش‌نشانی اضافه شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی گفت: کرند آموزش بین‌المللی آتش‌نشانی امروز صبح در صالح‌آباد افتتاح شد و از این پس بالا بردن سطح علمی و عملی آتش‌نشانان از اولویت‌های اولیه می‌باشد.

خوش‌زاد در پایان یادآور شد: با ارتقاء فرهنگ ایمنی در سطح جامعه امیدواریم به مانند سال گذشته شاهد حوادث تلخ و ناگواری نباشیم و چهارشنبه سوری آرامی سپری کنیم.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.