سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

آغاز طرح نوروزی 93 در اردبیل

در آستانه سال نو و آغاز تعطیلات نوروزی طرح نوروزی بیش از 18 دستگاه دخیل ستاد هماهنگی سفر در اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ در مراسم آغازین این طرح که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در اردبیل برگزار شد، فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: طرح نوروزی در فرماندهی انتظامی نیز در کنار سایر دستگاه‌ها از امروز تا 17 فروردین سال آینده در گستره مناطق درون شهری و برون شهری با تمرکز بر محورهای پرتردد و منتهی به تفرجگاه‌های سیاحتی تفریحی و توریستی انجام می‌شود.

ابراهیم کریمخانی گفت:هدف ما از اجرای این طرح ایجاد رضایت‌مندی بیشتر در بین مسافران و گردشگران نوروزی است که انتظار می‌رود با عملیاتی شدن این طرح بستر و زمینه‌ای فراهم آید تا یک فرآیند مناسب خدمات‌رسانی را در ایام نوروز و با همکاری بیش از 18 دستگاه شاهد باشیم.

وی افزود: ما در تعطیلات نوروزی در قالب یک‌هزار و 540 تیم گشت خودرویی پلیس راه در تمامی محورها به هموطنان خدمات ارائه می‌کنیم که در این طرح روزانه 365 نفر با پلیس همکاری دارند تا یک آرامش واقعی در سفرهای برقرار باشد.

کریمخانی ادامه داد: رویکرد پلیس بر اساس شعاری که تعیین کرده است « امنیت، سلامت، نشاط رهاورد نظم و قانون » انتظار می‌رود با همکاری همه سازمان و نهادها وظیفه مهمان نوازی خود را به خوبی انجام داده و در کاهش تصادفات و تلفات به مانند سال‌های گذشته و حتی بهتر از آن اقدامات را انجام دهیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیلبیان کرد: در شهرهای اردبیل و سرعین با توجه به خیر مسافران طرح ما به شکل گسترده و با استقرار نیروها و اکیپ‌های سیار و ثابت با قوت و قدرت عملیاتی شده و تلاشمان بر این است تا یک هماهنگی مناسب و مطلوب را فراهم آوریم تا با همکاری سایر دستگاه‌های آسیب‌های احتمالی به حداقل برسد.

کریمخانی در ادامه اذعان داشت: امروز شاهد برگزاری مانور دستگاه‌های شرکت‌کننده در طرح نوروزی 93 هستیم تا توانشان را به محک گذاشته و بیش از همیشه از ظرفیت آنها استفاده شود/ش.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، طرح ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.