سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانور بازرسی طرح نظارت نوروزی در خراسان شمالی برگزار شد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از برگزاری مانور بازرسی طرح نظارت نوروزی این سازمان در استان خبر داد.

 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از "شاتا" مهدی خواجویی گفت: این مانور در قالب طرح نظارتی ویژه نوروز سال 93 با رژه خودروها در سطح شهرستان بجنورد اجرا شده است.
 
وی افزود: با توجه به افزایش تقاضا در ایام پایانی سال، کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالاها و خدمات به عنوان یک ضرورت در حوزه تنظیم بازار مد نظر است.
 
خواجویی ادامه داد: این نظارت و کنترل در تمام مراحل تامین، توزیع، ارایه خدمات، قیمت کالا و خدمات، ایجاد زمینه مناسب برای تامین مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی سریع و دقیق به شکایات و گزارش های مردمی و پرونده های متشکله انجام می شود.
 
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در طرح ویژه نظارت نوروزی، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی نیز مشارکت دارند.
 
خواجویی اضافه کرد: در این طرح، نظارت در دو بخش کالایی و خدماتی صورت می گیرد که نظارت در بخش کالایی شامل البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی جات، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی، قند و شکر، روغن نباتی، برنج، انبار و سردخانه ها، میادین میوه و تره بار و نمایشگاه های عرضه مستقیم کالاست.
 
وی، نظارت بر بخش خدمات را نیز شامل شرکت های مسافربری، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری ها و رستوران های بین شهری بیان کرد.
 
علاوه بر آن 225 ناظر افتخاری نیز در این استان در طرح ویژه نوروزی گروه های نظارتی را یاری می کنند.
 
 وی ماموریت نیروهای نظارتی را برخورد با گرانفروشی، کم فروشی، درج نشدن قیمت و صادر نکردن فاکتور دانست و افزود: طرح نظارت نوروزی تا15 فروردین سال 93 در استان خراسان شمالی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.