سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

برگزاری همایش"مهر تحصیلی" در کرمانشاه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 کرمانشاه وقف را سرچشمه جوشان فیض و رحمت الهی دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الاسلام سید ناصر سید آقایی در همایش مهر تحصیلی که امروز یکشنبه(25 اسفند) در محل تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، هدف از برگزاری این همایش را اجرای نیات واقفین دانست وگفت: برپایی اینگونه همایش ها بتواند در ترغیب افراد به سوی وقف اثرگذار باشد..

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 کرمانشاه از وقف به عنوان معامله انسان ها با خدا یاد کرد و افزود: وقف یک معامله پرسود است و کسانی که از مال و دارایی های خود می گذرند و آن را در راه رضای خدا وقف می کنند در حقیقت با خداوند متعال عشق بازی می کنند و این مسئله سبب عزت و سرافرازی آن ها می شود.

وی در ادامه از مردم مومن و انقلابی استان کرمانشاه خواست تا در اجرای نیات واقفین همکاری لازم را با سازمان اوقاف دشته باشند و نسبت به پرداخت معوقات خود اقدام کنند.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 کرمانشاه در ادامه از ایجاد وقف های مشارکتی و توزیع اوراق آن در بانک ملت خبر داد و بیان داشت : امید است این وقف های مشارکتی بتوانند در ترغیب افراد به سوی وقف اثرگذار باشد.

در این همایش به 350 نفر از دانش آموزان نواحی سه گانه آموزش و پرورش استان کرمانشاه لباس، کفش و لوازم التحریر ز محل نیات آیت اله کرکوکی واقف کرمانشاهی اهدا شد.

برچسب ها: کرمانشاه ، همایش ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.