سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

ورزش کردن در نوروز را فراموش نکنید!

یک کارشناس ارشد تربیت بدنی گفت: با توجه به ویژگیهای خاص تعطیلات ایام نوروز، کارشناسان ورزش های ویژه ای را تحت عنوان ورزشهای نوروزی مطرح می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حسین پار، گفت : آنچه در اينجا با عنوان ورزش هاي نوروزي مطرح مي شود، دليل بر آن نيست كه اين ورزش ها را نبايد در ساير ايام سال انجام داد، بلكه منظور اين است كه با توجه به فرصت بدست آمده در تعطيلات نوروز، برخي از ورزش ها را مي توان بهتر و منظم تر انجام داد.

وی افزود : اين ورزش ها عبارتند از پياده روي، كوهنوردي، دوچرخه سواري، تمرينات هوازي (آیروبیک) و تمرينهاي که در طبیعت و فضای باز انجام می شود.

پار گفت: پیاده روی و دویدن به وسیله خاصی نیاز ندارند و صدمات ناشی از آنها ناچیز است. برای آغاز کار بهتر است یک کفش ورزشی و لباس مناسب تهیه کرد و تأکید بر راحتی باشد نه ظاهر.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ايام عيد فرصت بيشتري برای بودن در كنار خانواده وجود دارد لذا يك توصيه مهم اين است كه ورزش گروهي مي تواند توأم با شادابي و اثربخشي خوب باشد. بنابراين سعي كنيد با انجام ورزشهايي مثل پياده روي، كوهپيمايي شنا و يا تمرين هاي آيروبيك همراه با اعضاي خانواده به فعاليت جسمي بپردازيد.

برچسب ها: کرمانشاه ، نوروز ، فراموش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.