سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعید توکل:

چشم انداز "ستاره‌ماه" آشتی هنرمندان با رادیو است

"سعید توکل" تهیه کننده صبح ایرانی درباره برنامه‌ی "ستاره ماه" می‌گوید.

سعید توکل تهیه کننده برنامه جمعه ایرانی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:" ستاره ماه" عنوان جدیدترین بخش در برنامه ی جمعه ایرانی است که در آن مجریان رادیو اطلاعات کمی درباره‌ی هنرمندان می‌دهند تا مخاطبان بر اساس این اطلاعات از طریق پیامک و تلفن تشخیص دهند که وی چه کسی است.  
 
در ابتدا محمد علی کشاورز، علیرضا خداداد عزیزی، فرهاد آئیش و علی نصیریان به عنوان کاندیداها مشخص شدند.
 
وی ادامه داد: در ماه اول محمد علی کشاورز به عنوان" ستاره" برگزیده از جانب مردم انتخاب شد که به دلیل بیماری وی قرار است با مجریان برنامه خدمت وی برسیم و هدیه را تقدیم کنیم.  
 
توکل افزود: "گوهر خیراندیش" به عنوان دومین نفر ستاره‌ی ماه شد که برای گروه خیلی جای تعجب داشت که بالاخره نشان علاقه‌ی هواداران به وی دارد.  
 
وی ادامه داد: گروه از وی دعوت کرد تا اندک زمانی را به برنامه صبح ایرانی اختصاص دهد تا هم با وی مصاحبه کنیم و هم هدیه گوهر خیراندیش تقدیم شود.  
 
تهیه کننده صبح ایرانی عنوان کرد: صبح ایرانی تصمیم دارد پس از شش ماه یک مراسم کوچک بگیرد و از همه برگزیدگان تجلیل به عمل آید. ما از پیشکسوت‌ها و درجه‌یک‌ها آغاز کردیم تا جوان‌ها، از آن‌ها هم جا دارد تقدیر به عمل آید.  
 
توکل تصریح کرد: گروه صبح ایرانی بین یک لیست طولانی و با توجه به میزان وقت و درگیری هنرمندان این کار را آغاز کرد علاوه بر این همین اطلاعات درباره‌ی زندگی خصوصی آن‌ها وجوایزی که دریافت کرده‌اند خود یک نوع اطلاع رسانی به مخاطبان است.
 
البته مردم هم از این اتفاق استقبال می‌کنند و علاوه بر هنرمندان جوایزی به مخاطبان جمعه ایرانی نیز داده می‌شود.  
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.