سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح نوروزی آرامش بهاری یکی از برنامه های راهبردی سازمان اوقاف است

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه طرح آرامش بهاری به یکی از برنامه های شاخص سازمان اوقاف تبدیل شده است گفت: پیش بینی می شود استقبال گسترده ای از این طرح در ایام نوروز صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران  حسن ربیعی در نشست صمیمی کارکنان حوزه ریاست و روابط عمومی که با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد ،  با بیان اینکه سال گذشته 20 هزار نفر از کارکنان ، خادمان و متولیان اوقاف و بقاع متبرکه در اجرای طرح آرامش بهاری مشارکت کردند ، اظهار داشت : در تعطیلات نوروز سال 92 ، حدود 70 میلیون نفر بار زائر و مسافر به دیدار امامزادگان و بقاع متبرکه رفتند که یک شاخصه بسیار خوب برای سازمان اوقاف در فرآیند فعالیت های فرهنگی و ملی به شمار می آید.

وی با بیان اینکه با اقدامات و اطلاع رسانی های مناسب از سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ، مفتخر به کسب مدال روابط عمومی های ایران شدیم ، افزود: براساس ارزیابی عملکرد صورت گرفته ، اداره کل دفتر ریاست و روابط عمومی ، رتبه اول ستادی را در سطح سازمان اوقاف کسب کرد.

ربیعی با اعلام اینکه برنامه ای مدون برای سال 93 طرح ریزی شده است ، خاطرنشان کرد: در زمینه آموزش و ارتقا سطح علمی کارکنان در سال 93 برنامه های جدی داریم.


انتهای پیام/

برچسب ها: نوروز ، بهار ، برنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.