سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمحال وبختیاری/

معارفه مدیرکل جدید دامپزشکی استان چهارمحال وبختیاری

مراسم معارفه مدیرکل جدید دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری با حضور رییس سازمان دامپزشکی کشور و مسئولین این استان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: سیاست دولت تدبیر و امید در زمینه برنامه ریزی و توسعه همه جانبه است .

خدابخش مرادی افزود: نگاه توسعه ای و اجرایی یک بعدی نیست و باید نظام اجرایی کشور همه نیازهای جامعه را در حوزه های مختلف تامین کند.

مرادی ادامه داد: یکی از ابعاد دستیابی به توسعه پایدار توجه به مسایل اقتصادی در راستای سیاست های حماسه اقتصادی است.

وی درخصوص وابستگی معیشت و اقتصاد استان های زاگرس نشین به دام گفت: در این استان ها دامداری زمینه اشتغال، معیشت و تامین غذا را فراهم می کند که در حوزه اشتغال و توسعه پایدار موثر است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری مقام اول تولیدات ماهیان سردابی کشور را دارد افزود: باید از این سرمایه مراقبت شود تا دچارآسیب نشود چرا که این آسیب امنیت روانی تولیدکنندگان را مخدوش می کند.

مدیرکل سابق دامپزشکی استان چهارمحال وبختیاری نیز گفت: دام سبک و ماهیان سردآبی یکی از مزیت های استان است.

حمید مهری افزود: هم اکنون 12 میلیون و 600هزار راس دام سبک در استان چهارمحال وبختاری وجود دارد که نیمی ازاین میزان دام عشایری است و نصفی از سال از خدمات دامپزشکی استان بهره مند می شوند.

وی گفت: این استان در زمینه ماهیان سردابی با تولید 16هزار تن رتبه اول کشور را دارد که باتامین اعتبار و راه اندازی مرکز تشخیص بیماری ماهیان سردابی کشور دراستان می توان زمینه توسعه این بخش را فراهم کرد.

لازم به ذکر است؛  دراین مراسم از زحمات هشت ساله حمید مهری تقدیر و عبدالمحمد نجاتی به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی چهارمحال وبختیاری معرفی شد./ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.