سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

حفاظت از ذخائر آبی بخشی از سیاست اقتصاد مقاومتی است

دبیر خانه کشاورزان ایران گفت: حفاظت از ذخائر آبی کشور جهت جلوگیری از عبور عبور با سرعت بالا از مرز هشدار بخشی از سیاست اقتصاد مقاومتی تلقی می شود .

عیسی کلانتری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ذخایر آبی کشور گفت : 500 میلیارد متر مکعب آب حاصل صد ها میلیون سال تلاش در راستای ذخیره سازی در آبرفت های کشور با مصرف 200 میلیارد متر مکعب و وجود 300 میلیارد متر مکعب آب شور و لب شور در جریان تخریب قرار دارد .

دبیر خانه کشاورزان ایران کنولوژی و شبکه و پول و قدرت در جهت نابودی کشور بی هیچ قرض ورزی مورد استفاده قرار گرفته است ، تصریح کرد : این سیاست در اقتصاد مقاومتی با ساختار پایدار از ابعاد انسانی و زیست محیطی قابل پذیرش نیست .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : چنین جریانی تخریبی حیات کشور را در 20 سال آینده با اتمام ذخایر آبی در این سرزمین به خطر خواهد انداخت .

کلانتری در خاتمه با اشاره به سیاست دولت تدبیر و امید در راستای کاهش تورم با تلاش های مثبت در حوزه اقتصادی از عدد 40 درصد به مرز 34 درصد خاطر نشان کرد : بی توجهی به مقوله تخریب ذخایر آبی کشور ایران را در آینده به سرزمینی بیابانی تبدیل خواهد کرد ./ش


برچسب ها: دخایر ، آب ، اقتصاد ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.