سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مرگ دریاچه ارومیه زنگ خطری برای رشد مشکلات زیست محیطی

دبیر خانه کشاورزان ایران گفت : دریاچه ارومیه و 300 دریاچه های زیر زمینی با نزدیکی به مرز نابودی چراغ خطر زیست محیطی را برای مسئولا ن کشور به صدا دراورده است .

عیسی کلانتری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن ، میزبانی همایش های ملی با محوریت موضوعات حیاتی کشور در دانشگاه رودهن را سیاست آینده نگرانه مسئولان این نهاد آموزشی در راستای پرورش علم برشمرد و گفت : ساختار شهر رودهن در آینده ای نزدیک به دانشگاه تبدیل خواهد شد .

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی به عنوان اقتصادی با ساختار مطلوب با افزایش بهره وری و تولید و حفظ منابع و برقراری عدالت در راستای افزایش ثروت آینده ای امیدوار کننده برای بخش کشاورزی در معرض تهدید ترسیم خواهد کرد ، افزود : بخاطر عمل نشدن به سیاست های پایدار در این حوزه بخش کشاورزی در کنار سایر صنایع داخلی از وضعیت مساعدی برخوردار نیست.

دبیر خانه کشاورزان ایران منابع آبی را محور توسعه کشور در حوزه هایی مانند کشاورزی و بهداشت معرفی کرد و تخریب منابع آبی را بلایی 50 ساله بر ساختار توسعه کشور دانست و اظهار داشت : 35 سال پیش بیلان منفی تخریب منابع آبی 70 میلیون متر مکعب و در سالهای اخیر به 15 میلیارد متر مکعب رسیده است ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.