سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

نرخ عوارضی آزاد راه تهران - پردیس گران است

امام جمعه رودهن و پردیس با اشاره به افزایش نرخ دو نوبتی آزاد راه تهران پردیس در سال 92 گفت: نرخ عوارضی این آزادراه برای مردم محروم شهرستانهای پردیس و دماوند گران است.

حجت الاسلام والمسلمین ˈحسین توسلیˈدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: همه هیات ها، علما و مداحان در ایام فاطمیه اول و دوم اهتمام لازم را داشته باشند.

امام جمعه رودهن و پردیس با اشاره به گرانی عوارضی آزاد راه تهران- پردیس از مسوولان، دولت و وزارت راه و شهرسازی خواست نسبت به کاهش عوارضی این آزادراه و ایجاد شرایطی مناسب برای مردم شهرستانهای پردیس و دماوند اقدام کنند.

وی با توصیه به افراد خیر و اقشار مرفه جامعه در پایان سال گفت: مردم با جمع آوری هدایا، عیدی و نذورات اقشار ضعیف و مستمندان را دریابند.

حجت الاسلام توسلی با اشاره به الزامات و انتظاراتی که مقام معظم رهبری از مسوولان کشوردارند ، خاطرنشان کرد: مسوولان کشور برای اجرای اقتصاد مقاومتی عزمشان را جزم کنند.

حجت الاسلام توسلی با بیان فرازهایی از منویات مقام معظم رهبری برای اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: توجه عمده ای به ظرفیت های داخلی، نسل جوان و نیروی انسانی فراوان در کشور صورت گیرد.

وی با اشاره به عملکرد قوه مقننه گفت: مسوولان این نهاد در جهت رفع تناقض یا ضعف قوانین تلاش کنند و با انگیزه هر چه بیشتر در جهت اجرای اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

امام جمعه رودهن و پردیس بیان کرد: اجرای هر چه بهتر اقتصاد مقاومتی در کشور موجب قطع وابستگی ها به نفت می شود و کشور در شرایط های گوناگون و تحریم ها از آسیب های احتمالی در امان خواهد بود./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.