سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داشتن نگاه معمارانه به فضاهای شهر تهران ضرورت دارد

رئیس شورای شهر تهران گفت: بحث گردش در تهران و نگاه معمارانه به اماکن و فضاهای این شهر کاری ارزشمند است که در این خصوص یکی از راه‌ها تهیه گزارشات تصویری است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران در مراسم رونمایی از کتاب روایت تهران در خصوص بحث حفظ و نگهداری بناهای قدیمی تهران گفت: بحث گردش در تهران و نگاه معمارانه به بناها نگاهی ارزشمند است ولی راه تاثیرگذار تهیه گزارشات تصویری است همچنین می‌توان با برگزاری جشنواره‌های عکس، فیلم و نشست‌هایی از این قبیل حساسیت بیشتری نشان داد.  
 
وی افزود: به منظور حفظ بناهای شهری در تهران سیاست گذاری و برنامه ریزی‌های را شورای شهر تهران در سازمان زیباسازی ترتیب داده است همچنین در بودجه سال 93 نیز ردیفی برای توجه به این اماکن درنظر گرفته شده است.
 
رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: توجه به زیبایی شناسی بناها و نگاه معمارانه در فضای شهر تهران با اعتباربخشی قابل توجه در بخش شهرسازی نیز مورد توجه قرار گرفته است و با عنایت شورای شهر تهران به این مقوله امیدواریم شاهد پیشرفت‌هایی در زمینه حفظ و نگهداری از آثار و بناهای قدیمی شهر تهران باشیم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: کتاب ، تهران ، شورا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.