سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح‌های ترافیکی ویژه در غرب تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 5 گفت: همزمان با ایام نوروز، اجرای طرح‌های ترافیکی ویژه در غرب تهران در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

ولی نجاتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفتِ: همزمان با نزدیک شدن ایام نوروز، برنامه‌های بسیاری در قالب طرح استقبال از بهار در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار دارد که اجرای طرح‌های ترافیکی ویژه از جمله آن‌هاست.

وی در ادامه با اشاره به این‌که این طرح به منظور ایمن‌سازی و روان‌سازی تردد صورت خواهد گرفت، افزود: از آن‌جا که غرب تهران در مسیری قرار دارد که هنگام ایام تعطیل و به ویژه ایام نوروز با حجم مسافران و ترافیک روبرو می‌شود، به همین‌منظور اجرای طرح ایمن‌سازی و روان‌سازی تردد در قالب طرح‌های ترافیکی ویژه در این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

نجاتی همچنین اظهار داشت‌: از جمله اقدامات پیش‌بینی شده برای ایمن‌سازی معابر و بزرگراه‌ها، خط کشی بیش از 115 هزار متر است.

معاون اجتماعی حمل ونقل و ترافیک منطقه در پایان از توزیع بروشور با موضوع ایمنی در سطح منطقه سخن گفت و خاطرنشان کرد: نصب 30 عدد پل بر روی انهار، 150 تابلوی ترافیکی و هدایت مسیر و 20 هزار عدد استوانه ایمنی از دیگر اقداماتی است که در همین زمینه صورت خواهد گرفت.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: ترافیک ، طرح ، نوروز ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.