سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)؛

مراسم سوگواری در بازداشتگاه اوین برگزار شد

به مناسبت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم عزاداری و سوگواری با حضور معاون مدیرکل و مدیر بازداشتگاه اوین در جمع مددجویان و کارکنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،  در سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام و بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم عزاداری و سوگواری با حضور معاون مدیرکل و مدیر بازداشتگاه اوین و شرکت پرشکوه مددجویان و جمعی از پرسنل و مسئولین  در حسینیه اندرزگاه 7 برگزار شد.

 در این مراسم پس از  مداحی و سینه زنی "رشیدی" معاون مدیرکل و مدیر بازداشتگاه اوین، پیرامون ایام شهادت، رازداری، شکیبایی و شجاعت حضرت فاطمه(س) سخنان مبسوطی بیان کرد و اظهار داشت: انسان به لحاظ جسم و روح آفت پذیر است و در معرض بیماری‌ها قرار دارد و برای رهایی از این مشکل به نسخه‌ها و دستورات طبیبان واقعی و دلسوز از جمله انبیاء و ائمه معصومین(ع) و مسجد و موعظه نیاز دارند تا به سلامتی و سعادت برسند.

وی افزود: یکی از طبیبان دلسوز و در عین حال دغدغه‌های زیادی نسبت به انسان‌ها داشت، حضرت فاطمه زهرا(س) بود که با خطبه پرمحتوا نسخه شفا بخشی به ما اهداء کرد که متوسلان به آن گمراه نخواهند شد. ش

رشیدی افزود: در زندان فرصت تفکر، اصلاح و تشخیص خوب از بد وجود دارد.

 وی ابراز امیدواری کرد تمام مددجویان با مراجعه به قرآن کتاب شفا بخش و رحمت الهی زمینه استخلاص خود از بندهای زندان را فراهم کنند.

همچنین به مددجویانی که در مسابقه کتابخوانی زندگانی حضرت فاطمه(س) شرکت نموده و رتبه‌های برتر را کسب کردند، جوایزی به رسم یاد بود اهداء گردید.

 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.