سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در کنفرانسی که به امید سنگ‌اندازی در توافقات هسته‌ای برگزار شده بود،

"مک کین" آشکارا از امیدش برای حمایت اوباما از فتنه‌گران در ایران گفت

"جان مک کین" از دشمنان سرسخت ایران به طور آشکار از امیدش برای حمایت اوباما از فتنه‌گران در ایران گفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از موسسه مک کین، سناتور جمهوریخواه مک کین در حاشیه کنفرانسی تحت عنوان "توافق اتمی ایران، گشایش یا شکست؟" مدعی شد: ‌من هنوز معتقدم پس از یک دوره مشخص، در صورت عدم حصول توافقی پایدار، تهران باید تنبیه شود به همین دلیل، من کماکان از تصویب طرحی که افزایش تحریم ها را در چنین شرایطی ملزم می کند، حمایت می کنم که به مذاکره کنندگان ما کمک می کند. برخی از ما نمی فهمیم چرا دولت به این کار تمایلی ندارد.

"رابرت آینهورن" عضو ارشد موسسه بروکینگز در امور کنترل تسلیحات، توافق موقت را یک گام نخست و بسیار امیدوارکننده دانست و مدعی شد: این توافق به طور جامعی هرگونه پیشرفت برنامه اتمی ایران را برای نخستین بار طی سالها متوقف می‌کند. 

آینهورن اضافه کرد، ایرانی ها امتیازات بسیاری در صورت حصول توافق نهایی، کسب می‌کنند و خوب می دانند این تنها راه لغو تحریم ها است. 

"برت استیفنز" معاون سردبیر روزنامه وال استریت ژورنال از دیگر شرکت کنندگان در این نشست، برای سنگ‌اندازی در مسیر مذاکرات مدعی شد استراتژی ایران از آغاز مذاکرات، وقت‌کشی است.

همچنین کریم سجادپور، عضو بنیاد کارنگی از دیگر اعضای شرکت کننده با حمایت از دیپلماسی با ایران اعلام کرد گزینه بهتری در حال حاضر در رویکرد با ایران نیست. 

درپایان این کنفرانس "مک کین" مدعی شد: ‌از زمانی که "ندا" را در تهران مشاهده کردم، همواره گفته‌ام مایلم رئیس جمهوری آمریکا به مردم ایران(فتنه‌گران) بگوید ما در کنار آنها هستیم.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.