سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

مراسم سال تحویل با حضور بیش از دو میلیون زائر در حرم مطهر رضوی

معاون اماکن متبرکه و امور زائرین آستان قدس رضوی گفت: مراسم با شکوه تحویل سال نو در جوار بارگاه منور رضوی با حضور بیش از 2 میلیون نفر زائر و مجاور در اماکن متبرکه و خیابان های منتهی به حرم مطهر برگزار می شود

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمود ممتاز در نشست خبری با خبرنگاران افزود: برنامه های فرهنگی حرم مطهر رضوی به مناسبت نوروز از ساعت 16 و سی دقیقه روز پنجشنبه 29 اسفند 1392با قرائت قرآن کریم آغاز می شود.

ممتاز ادامه داد: در ساعت 16 و پنجاه دقیقه حجت الاسلام و المسلمین فلاح زاده و در ساعت 17 و ده دقیقه حجت الاسلام و المسلمین حسینی قمی به بیان احکام می پردازند.

وی اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، قرائت زیارت امین الله توسط حاج سعید حدادیان در ساعت 18 و سی، مناجات خانی قاسم رفعتی در ساعت 19، سخنرانی راشد یزدی، قرائت دعای توسل توسط مهدی سماواتی، دعای تحویل سال با صدای امام خمینی(ره)، و نقاره زنی را از دیگر برنامه های حرم مطهر در آخرین روز امسال خواند.

ممتاز اعلام کرد: در ساعت 20 و 34 دقیقه نیز بیانات مقام معظم رهبری برای زائران و مجاوران پخش خواهد شد.

وی گفت: مراسم با ذکر توسل سید جعفر ماهرخسار ادامه می یابد و در ساعت 22 دعای کمیل قرائت خواهد شد.

وی در تشریح برنامه های نخستین روز فروردین 93 نیز اظهار کرد: صبح روز اول فروردین دعای ندبه قرائت خواهد شد و سپس سخنرانی مقام معظم رهبری آغاز خواهد شد.

ممتاز ادامه داد: پس از سخنرانی مقام معظم رهبری، نماز با صلابت جمعه نیز در حرم مطهر رضوی برگزار می شود/س.

برچسب ها: حرم ، تحویل ، زائر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.