سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام انجمن حمایت از بیماران کلیوی:

برای کاهش آلام "بیماران دیالیزی" در کنار وزارت بهداشت تلاش می کنیم

قائم مقام انجمن حمایت از بیماران کلیوی گفت: به عنوان بازویی حمایتی در کنار وزارت بهداشت برای کاهش آلام بیماران دیالیزی تلاش می کنیم.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، نادر معینی در مراسم افتتاح همزمان 151 دستگاه دیالیزی 51 بیمارستان تحت پوشش 25 دانشگاه علوم پزشکی کشور که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، ضمن بیان این مطلب از وزیر بهداشت به عنوان خیری یاد کرد که قبل از دوران وزارت به بیماران دردمند خدمات درمانی ارائه می کرد و ارائه این گونه خدمات درمانی در قالب خیریه به مردم مناطق محروم کشور ادامه دارد.

وی یادآور شد: گرچه وزارت بهداشت خود برای ارائه خدمات درمانی به بیماران دیالیزی اهتمام ویژه دارد اما ما نیز در انجمن حمایت از بیماران کلیوی برای کمک به این بیماران تلاش خواهد کرد.
قائم مقام انجمن از بیماران کلیوی ضمن تشکر از تدبیر وزیر بهداشت برای راه اندازی دستگاههای جدید دیالیز در کشور گفت: بدون شک امروز افتتاح همزمان 151 تخت دیالیز در کشور، امید را در دل بیماران کلیوی زنده کرد.

وی در ادامه با بیان این که انجمن حمایت از بیماران کلیوی تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت خیرین برای کمک به بیماران کلیوی به کار می گیرد، گفت: متاسفانه روزانه 3 تا 5 بیمار جدید دیالیزی به آمار بیماران که در مجموع 75 هزار نفر در کشور هستند، افزوده می شود.
رییس انجمن حمایت از بیماران کلیوی با اشاره به مشکلات بیماران دیالیزی گفت: این بیماران از نظر روحی، روانی، اقتصادی و حتی حقوقی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که این انجمن برای رفع مشکلات بیماران نهایت تلاش خود را به کار می گیرد.



انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.