سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تشکیل کارگروه ویژه مدیریت بحران برای چهارشنبه آخر سال

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران از تشکیل کارگروه ویژه مدیریت بحران متشکل از دستگاه‌های آتش نشانی، پلیس و اورژانس برای پیشگیری از حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

 معصومه آباد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: همواره با نزدیک شدن چهارشنبه پایانی سال و در آستانه ورود به سال جدید شاهد حوادث تلخ و دلخراشی هستیم که بسیاری از خانواده‌ها را درگیر و حتی داغ‌دار می‌کند.
 
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران ادامه داد: در همین راستا در شورای شهر نیز کارگروهی ویژه تشکیل شده که سازمان‌های ذیربط را از جمله آتش نشانی، پلیس و اورژانس را در حالت آماده باش قرار می‌دهد و هر کدام موظف به ارائه نحوه عملکرد خود به شورا خواهند بود.
 
وی افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر آمار حوادث شیب نزولی داشته و همه تلاش ما بر این است که امسال نیز شاهد حوادث تلخ و دلخراش نباشیم.
 
به گفته رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران؛ طرح پایلوت امسال در برخی مناطق نظیر منطقه 12 بر عهده شهرداری است و مدیریت آن نیز بر عهده خود شهرداری است تا برای سال‌های آتی نیز مشخص شود که مدیریت شهری چگونه این موضوع را هدایت می‌کند.
 
وی با اشاره به مقارن بودن شب با ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر از شهروندان درخواست می‌کند با حفظ شئونات دینی و مذهبی ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و برگزاری آیین سنتی چهارشنبه سوری از وقوع حوادث دلخراش چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی پیشگیری کنند.
انتهای پیام/
برچسب ها: بحران ، شورا ، چهارشنبه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.