سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

آمادگی646 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در مازندران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران از رزرو 646 کلاس درس توسط مسافران نوروزی خبر داد.

سید علی قاسمیˈ در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری افزود: 449 مدرسه، پنج مرکز تربیت معلم و هشت مرکز آموزشی رفاهی در استان آماده میزبانی و اسکان روزانه بیش از 20 هزار فرهنگی کشور است .

وی با بیان اینکه دو هزار و 295 خانواده فرهنگی از طریق رزرواسیون ثبت نام کرده اند، گفت: آنان در 646 کلاس گروه الف استان در ایام نوروز ساماندهی شدند.

او مازندران را به دلیل برخورداری از مواهب طبیعی و عبور زائران امام رضا (ع) ، از استان های مسافر خیز کشور دانست و گفت: آموزش و پرورش با تجهیز بیش از سه هزار و 343 کلاس آماده پذیرش مسافران عزیز نوروزی بویژه فرهنگیان است.

رییس ستاد اسکان آموزش و پرورش مازندران افزود: فرهنگیانی که در ایام نوروز سال 1393 قصد سفر به مازندران را دارند از بیست و هشتم اسفند 92 لغایت دوازدهم فروردین 93 می توانند به ستاد اسکان در شهرستان ها و مناطق مازندران مراجعه کنند .

وی با بیان این که در سال گذشته آموزش و پرورش استان پذیرای بیش از 190 هزار مهمان در ایام تعطیلات نوروز بوده است خاطر نشان ساخت: امسال پیش بینی روزانه 20 هزار مسافر در این ایام کرده ایم.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران افزود: یکهزار و 82 کلاس با تجهیز یخچال ، تلویزیون و سایر تجهیزات در گروه الف قرار گرفته اند.

قاسمی همچنین به تجهیز و آماده کردن 10 مرکز بهداشتی درمانی اشاره و خاطر نشان کرد: این مراکز به صورت شبانه روزی در ایام تعطیلات نوروزی به مسافران و بیماران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهند.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.