سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی بازارچه نوروزی درسرای محله پیروزی/ اهدای سبد کالا به بانوان سرپرست خانوار منطقه 13

اجرای طرح ساماندهی بساط گستران نوروزی و برپایی بازارچه نوروزی درسرای محله پیروزی ازمهمترین اخبار منطقه 13 درهفته جاری است.

محمد معما رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه13 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب که طرح استقبال از بهار با جدیت توسط این اداره دنبال می شود گفت: تا کنون 150 هزار متر مربع رنگ آمیزی پوششی ،  18 هزار متر مربع رنگ آمیزی پل های عابر پیاده و همچنین 120 هزار متر مربع در سطح منطقه اجرا شده است.

 وی افزود: حجم عملیات صورت گرفته در مقایسه با مدت مشابه در سال های گذشته بیشتر بوده و این اقدامات تا پایان این طرح با جدیت دنبال خواهد شد.

رئیس اداره زیباسازی منطقه در ادامه به 30 هزار متر مربع شستشو و محاء تبلیغات خیابانی اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت حفظ آراستگی معابر  100 هزار متر طول رنگ آمیزی گاردریل صورت پذیرفته که تا انتهای طرح این رقم افزایش خواهد یافت.
 

طرح ساماندهی بساط گستران نوروزی در منطقه 13 اجرا می شود


رئیس اداره ساماندهی منطقه13  از اجرای طرح ساماندهی بساط گستران نوروزی در این منطقه خبر داد.

موسوی با بیان این مطلب که در روزهای پایانی سال تعداد دستفروشان در معابر به چندین برابر افزایش می یابد گفت: معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه به منظور افزایش رفاه حال شهروندان نسبت به ساماندهی دستفروشان در روزهای منتهی به سال جدید اقدام کرد. بر این اساس محلی در خیابان دماوند به این موضوع اختصاص داده شده است.

اجرای عملیات آبرسانی لچکی 24/3

رئیس اداره فضای سبز منطقه  13 گفت : عملیات آبرسانی لچکی 3/24  با هدف اصلاح الگوی مصرف و نگهداشت بهینه فضای سبز اجرا شد.

بابک ابوالقاسم پور حجم عملیات آبرسانی  در این لچکی را 150 متر طول عنوان کرد و افزود:  با اجرای این طرح ،آبرسانی به لچکی مذکور و نگهداشت فضای سبز در آن تسهیل می یابد .

مراسم تجلیل از پرسنل و مسئولین خانه های سرای محله پیروزی

به مناسبت فرا رسیدن سال جدید ،  جشن بزرگی  به منظور تقدیر و تشکر از همکاری و مشارکت یکساله عوامل سرای محله پیروزی در مجتمع فرهنگی روح الله برگزار شد.

جشن پایان سال سرای محله پیروزی با اجرای ویزه برنامه های متنوع  همراه بود که ضمن نمایش تئاتر "همه چی در همه " و پذیرایی از یک سال همراهی و مشارکت عوامل سرای محله پیروزی تقدیر و تشکر شد.

در این جشن بزرگ مدیریت سرای محله پیروزی از پرسنل ،هیئت امناء،مدیران خانه ها ،دبیران کانونهای وسلامتیاران خانه سلامت  با اهدای لوح تقدیر  تجلیل به عمل آورد.

در ضمن به کلیه پرسنلی که در دوره های آموزشی کامپیوتر به صورت رایگان شرکت کرده بوده وموفق به کسب مدرک شده بودند لوح تقدیر به همرا جوایز ارزنده تعلق گرفت .

برپایی بازارچه نوروزی  در  سرای محله پیروزی


مناسبت فرارسیدن ایام نوروز  در ایام پایانی سال ، بازارچه نوروزی در سرای محله پیروزی  برپا شده  و تا شب عید نوروز فعالیت این بازارچه ادامه خواهد داشت.

سرای محله پیروزی ناحیه دو منطقه 13  با بر پایی غرفه هایی از محصولات کارآفرینان نوپا به  استقبال از نوروز رفته است.
معرق کاری، منبت کاری، فیروزه کاری، بافتنی و محصولات غذایی از جمله محصولاتی است که در این بازارچه عرضه می شود.
 
اهدای سبد کالا به بانوان سرپرست خانوار منطقه 13


بیش از 100 سبد کالا به بانوان سرپرست خانوار منطقه 13   توسط اداره بانوان منطقه 13 با همکاری مدیریت مجتمع کوثر اهدا شد.

در راستای اجرای طرح استقبال از نوروز و به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر و بانوان نیازمند نسبت به توزیع سبد کالا به بانوان سرپرست خانوار منطقه اقدام شد.

توزیع سبد کالا از 13 اسفند آغاز شده و همچنان ادامه دارد که در این راستا به 110 بانوان سرپرست خانوار، بانوان شاغل در مراکز کارآفرینی و همچنین نیازمندان سطح محدوده سبد کالا ارائه می شود.

 سبد کالای بانوان منطقه شامل کیسه برنج ، چای ،رب ، روغن ، ماکارونی ،حبوبات سویا قند و شکر تن ماهی حبوبات است.
 
ویزیت رایگان جمعی از بانوان سرپرست خانوار منطقه 13


درراستای طرح استقبال از نوروز ، اداره رفاه منطقه 13  با همکاری مجتمع شهربانو اقدام به ویزیت رایگان جمعی از بانوان سرپرست خانوار اقدام کرد.

 در آستانه نوروز 93 برنامه ویزیت رایگان جمعی از بانوان سرپرست خانوارتوسط پزشک عمومی شهرداری منطقه به اجرا در آمد.

در این برنامه که توسط اداره کل رفاه و باهمکاری مجتمع کوثر صورت گرفت ، جمعی از بانوان سرپرت خانوار ویزی شده و وضعیت سلامتی انها با اندازه گیری قند خون ،فشار خون و.. سنجش شد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: اخبار ، منطقه ، 13
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.