سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشاورزیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نشست 3 جانبه ایران و ترکمنستان مثبت بوده است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نشست 3 جانبه‌ای با کشور ترکمنستان داشتیم و مذاکراتی در خصوص تأسیسات کشور ترکمنستان به منظور تسهیل در امر حمل و نقل و ترانزیت مثبت بوده است.

داوود کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ساخت و بهره‌برداری از آزادراه پل زال- اندیمشک گفت: با بهره‌برداری از این آزادراه تعداد حوادث ناشی از تصادفات نسبت به گذشته کاهش یافته و مردم این استان می‌توانستند راحت‌تر در این مسیر تردد داشته باشند.
 
وی ادامه داد: سرمایه گذاری چند صد میلیارد تومانی برای این آزادراه هزینه شده که حجم ترافیک در این مسیر را کاهش می‌دهد.
 
کشاورزیان اظهار داشت: متأسفانه عوارضی که برای این آزادراه و دیگر آزادراه‌ها در نظر گرفته شده برای سرمایه گذار و بازگشت سرمایه کافی نیست.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: برای نوسازی ناوگان حمل و نقلی باید منتظر اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها باشیم.
 
کشاورزیان اعلام کرد: توسعه پایانه‌ها مرزی و همچنین ترانزیت از برنامه‌های مهم سازمان راهداری و حمل و نقل‌ جاده‌ای است که باید نسبت به گذشته به آن توجه ویژه‌ای شود.
 
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ارتباطات دو جانبه و چند جانبه‌ای با کشورهایی چون ترکیه ترکمنستان آذربایجان پاکستان افغانستان و عراق داشتیم که نتایج این مذاکرات برای توسعه حمل بار و ترانزیت بوده است.
 
وی در ادامه به مذاکرات و نشست سه جانبه‌ای که با کشور ترکمنستان طی دو روز گذشته برگزار شده اشاره کرد و گفت: این نشست به منظور احداث تأسیسات جدید حمل و نقلی توسط کشور ترکمنستان برای همکاری بیشتر حمل و نقلی با کشور ما بوده است که خوشبختانه نتایج نشست نیز مثبت ارزیابی شده است.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.