سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

جوان کاشانی رکورد مسابقات دوصحرانوردی آسیایی را از آن خود کرد

جمهوری اسلامی ایران با کسب مقام سوم جوان کاشانی در مسابقات آسیایی دوصحرانوردی رکورددار این مسابقات شد.

محمد رضا ابوترابی در حاشیه استقبال مردم شهر کامو و چوگان از توابع بخش قمصر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان گفت: با حضور در مسابقات دو و ميداني قهرماني آسيا كه در كشور ژاپن برگزار شد توانستم با کسب مقام قهرمانی ،جمهوری اسلامی ایران را بعد از 9 سال رکوردار این مسابقات در رشته دوصحرانوردي کنم.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات بین 16 کشورآسیایی تصریح کرد: در اين دوره از مسابقات با ركورد 31 دقيقه در 10 كيلومتر صحرانوردي در مقابل 119ورزشكار دونده استقامتي و نامدار از كشورهای ژاپن، بحرين، عربستان و یمن و دیگر کشورها مقام سوم را به دست آوردم.

به گفته وی، دوازدهمين دوره مسابقات دوصحرانوردی آسیایی در شهر فوكوكاي ژاپن طی 7 روز برگزار شد.

این جوان ورزشکار و قهرمان کامویی، کسب مقام سومی این مسابقات و نشان برنز را برگ زرين ديگري بر افتخارات ورزش ایران بویژه كاشان دانست و افزود: ایران طي چهار دوره قبلی برگزاری اين مسابقات موفق به كسب نشان نشده بود.

ابوترابی برگزاری اردوهای ورزشی به مدت یکسال قبل از آغاز این مسابقات را تاکید کرد و گفت:این در حالی است که اردوهای ورزشی برای شرکت در مسابقات طی یک ماه برگزار می شود.

وی ، خانواده را مشوق اصلی خود دراین رشته ورزشی عنوان کرد و گفت: اکبر زورمند معلم دوران ابتدایی وی نخستین مشوق و عامل شناسایی استعداد وی در رشته دو و میدانی بوده است.

نفر سوم مسابقات آسیایی دو صحرانوردی با تقدیر از آقایان محمدی و گودرزی به عنوان مربیانش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی در مهرماه 93 خبر داد.

ابوترابی رشته تخصصی خود را در دو استقامت عنوان کرد و گفت: مدت هفت سال است که در این رشته ورزشی فعالیت دارد.

گفتنی است :محمد رضا ابوترابي متولد نهم شهریورماه سال 1368 از شهر كامو از توابع قمصر كاشاناست كه پيش از اين نيز در بيست و دومين دوره مسابقات بين المللی گراميداشت دهه مبارک فجر (قهرمانیکشور) موفق به کسب مقام نخست و نشان طلای اين دوره از مسابقات در ماده 3 هزار متر با ركورد/ هشت دقيقه و 26 ثانيه و 52 صدم ثانيه شده بودس /


 
.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.